Healing og massage {{forumTopicSubject}}
Massage og healing
Jeg kender til Katharina Moorhouse gennem en tidligere kollega. Han troede ikke på den slags "hokus pokus", men tog dog alligevel til en behandling hos hende. Han havde været syg igennem længere tid og været igennem en masse undersøgelser, som desværre viste en KRONISK sygdom, som ville betyde medicinering resten af livet, en forkortelse af hans liv og diverse følgesygdomme. Han var derfor åben overfor alternative metoder, da hans udsigter ikke ligefrem var gode. Der er tale om en mand, som er 4-dobbelt stormester i Jeopardy, har sejlet verden tynd, lavet film med kendte amerikanske skuespillere - og alligevel fortalte han, at behandlingen var det vildeste, han nogensinde havde oplevet. Den efterfølgende kontrol på sygehuset med måbende læger og adskillige ekstra undersøgelser afslørede, at hans kroniske sygdom var forsvundet. Efter han havde fortalt historien, fik jeg lokket navnet på behandleren ud af ham, og nu er vi heldige, at Katharina vil besøge os og behandle dyr.
Behandlingen består i massage og healing. Katharina fortæller: "Jeg kommunikerer med dem via billeder, og bruger massage og healing i mit arbejde med dem." "Når jeg "tuner" ind på dyr og lægger hænderne på dem, får jeg ondt hvor de har ondt - og dermed kan jeg hjælpe dyr med problemer. Jeg modtager også informationer med hensyn til deres bekymringer og ønsker."
Det er kun muligt at tilmelde dyr til behandling denne dag. Ønsker man selv at blive behandlet af hende, skal man køre til hendes hjem i Midtjylland.
En behandling varer ca. 45 min. Det kommer til at foregå i stalden/ridehallen på Kilenvej 30, 5883 Oure, d. 5/10. Prisen er 500 kr. pr. dyr, tilmelding på randi_daisy@hotmail.com. Behandlingen skal betales forud, og tilmelding er bindende. Tilmelding seneste 1/10, efter først til mølle-princippet.
mar 2008
Følger: 12 Følgere: 24 Heste: 5 Emner: 18 Svar: 1.493
Healing og massage