3.018 visninger
|
Oprettet:
13. sep 2009 Følger: 34 Følgere: 36 Heste: 3 Emner: 52 Svar: 200
Afkom efter Blue Hors Rush Hour {{forumTopicSubject}}
Har du en efter Blue Hors Rush Hour. Hvordan er den stald, fold og ridemæssig mm
apr 2007
Følger: 40 Følgere: 38 Heste: 10 Emner: 99 Svar: 686
sep 2009
Følger: 34 Følgere: 36 Heste: 3 Emner: 52 Svar: 200
nov 2013
Følger: 1 Svar: 1
Ridemessig kan han til tider være sterk til tøylen og liker å støtte seg til bittet. Han kan virke som en litt tung hest å ri, men med riktig ridning blir han både kvikk og lett til tøylen. Rustic henger litt etter i utdanningen, siden han gikk på hingstebeite helt fram til 4 års alder og lite håndtert før dette.
Vet ikke om stevner har samme klassenavn i Danmark som i Norge, men vi har ihvertfall vært ute å startet LB til 64% i år. Blir nok litt stevnefri i vinter (siden vinter i Norge tidvis kan være sinnsykt kaldt) og målet er LA til våren.
På stallen er veldig snill. Elsker kos og skal alltid hilse på folk som kommer forbi. Kan virke litt barnslig til tider. Skal småspise og smake på alt han finner; dekken som henger på boksdøra, leietauet han står bundet i, kragen på jakka mi når jeg er inne hos han osv.
Det var litt om min hest
apr 2007
Følger: 40 Følgere: 38 Heste: 10 Emner: 99 Svar: 686
jul 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Heste: 1 Emner: 5 Svar: 9
jeg har været ude og prøve og se en 5 års vallak efter Blue Hors Rush Hour, han er en fantastisk hest både under rytter, på fold og i stald
Rush Hour har lavet en masse fantastiske føl igennem årene
jul 2009
Følger: 72 Følgere: 69 Heste: 9 Emner: 2 Svar: 11
På tur er hun blevet meget bedre. Kan gå alene og sammen med andre. Hvis man presser hende, så går hun i baglås og hendes vej ud af alt, det er at løbe væk. Så en ganske speciel hoppe:)
Hun er virkelig en kælepot og man kan gå under maven på hende, røre hende alle steder osv. Og hun elsker simpelthen mad. Hun er dog en af de små, kun omkring de 160cm og meget spinkel.
sep 2009
Følger: 34 Følgere: 36 Heste: 3 Emner: 52 Svar: 200
Afkom efter Blue Hors Rush Hour