{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afkom efter Blue Hors Rush Hour
  • #1   31. okt 2013 Har en 4 års hoppe efter ham, hun er solgt nu, men hun er super følsom, nem og kærlig ingen unoder på stald og i det hele taget meget fornuftig(-: hun er ikke redet til i nu så der kan jeg ikke lige hjælpe dig(-:

• #2   1. nov 2013 Tak, for din beskrivelse af hende, en skam du ikke kender til hende under ridning smiley

• Mari K
    Mari K Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 1 Svar: 1
    #3   20. nov 2013 Hei. Kom plutselig og helt tilfeldig over dette forumet og denne tråden. Tenkte jeg bare måtte skrive litt om min hest. Jeg har en 5 års vallak etter Rush Hour. Han er dansk varmblods kjøpt på auksjon som åring av min sjef. Ble som 4 åring ridd inn på Katrinelund, før han ble importert til Norge i slutten av mai i fjor. Hesten heter Rustic Følhøj og en er storrammet og kraftig hest på ca 176 cm.

Ridemessig kan han til tider være sterk til tøylen og liker å støtte seg til bittet. Han kan virke som en litt tung hest å ri, men med riktig ridning blir han både kvikk og lett til tøylen. Rustic henger litt etter i utdanningen, siden han gikk på hingstebeite helt fram til 4 års alder og lite håndtert før dette.

Vet ikke om stevner har samme klassenavn i Danmark som i Norge, men vi har ihvertfall vært ute å startet LB til 64% i år. Blir nok litt stevnefri i vinter (siden vinter i Norge tidvis kan være sinnsykt kaldt) og målet er LA til våren.

På stallen er veldig snill. Elsker kos og skal alltid hilse på folk som kommer forbi. Kan virke litt barnslig til tider. Skal småspise og smake på alt han finner; dekken som henger på boksdøra, leietauet han står bundet i, kragen på jakka mi når jeg er inne hos han osv.

Det var litt om min hest smiley håper det hjalp litt smiley

• #4   21. nov 2013 hun er ved at blive redet til nu og hun er bare s dygtig og lærer nem(-:

• #5   2. feb 2014 Hej:-)
    jeg har været ude og prøve og se en 5 års vallak efter Blue Hors Rush Hour, han er en fantastisk hest både under rytter, på fold og i stald smiley Han er et rigtig nusse hoved og elsker at blive nusset omkring. smiley
    Rush Hour har lavet en masse fantastiske føl igennem årene smiley

• #6   25. apr 2015 Min hoppe er også efter blue horse Rush Hour og Logo's Delicia. Hun er ekstrem følsom. Både i mund, når man rører hende ved benene og bare generelt. Hun har meget nemt ved at blive stresset, og når først hun er det under ridning, så er det bedre bare at stoppe, da hun så går og spænder op.
    På tur er hun blevet meget bedre. Kan gå alene og sammen med andre. Hvis man presser hende, så går hun i baglås og hendes vej ud af alt, det er at løbe væk. Så en ganske speciel hoppe:)
    Hun er virkelig en kælepot og man kan gå under maven på hende, røre hende alle steder osv. Og hun elsker simpelthen mad. Hun er dog en af de små, kun omkring de 160cm og meget spinkel.

• #7   26. apr 2015 Dejlig med jeres beskrivelser af jeres Rush Hour. vores er virkelig blevet meget fornuftigt og en rigtig kælepot ??

Kommentér på:
Afkom efter Blue Hors Rush Hour

Annonce