{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
942 visninger | Oprettet:

Anbefaling af folealarm samt erfaringer ... {{forumTopicSubject}}

Jeg søger nogle gode forslag til folealarmer, og høre gerne hvad i har de bedste erfaringer med og gerne i forhold til de nævnte smiley

Har kig på denne som jeg har en veninde som har og er fuldt ud tilfreds med :

(link fjernet)

men har også kig på denne som jeg lånte mig til sidste år til min hoppe og igen i år :

http://www.poda.dk/product/fole-alarm-med-gsm-sender-5724/

Sidst nævnte er jo væsentlig dyrere og tænker hvis den anden fungere lige så godt er der da mange penge og spare som kan bruges på andet sjov smiley

Så kom gerne med jeres erfaringer smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Anbefaling af folealarm samt erfaringer ...
  • #1   8. maj 2014 Har en Safemate, der reagere på temperaturstigning og den har fungeret upåklageligt i flere år. Den giver lyd i starten af folingen så man kan nå at være med inden hoppen lægger sig med presseveer.
    Har telefonmodul dertil så alarmen ringer op til mig hvis jeg ikke er hjemme.

• #2   14. maj 2014 Trådløs video er også en mulighed......og billigere smiley

• #3   14. maj 2014 Nå ja har faktisk også altid et kamera på (købt i Harald Nyborg for 499,-)
    Rigigt fin men blev træt af at skulle vækkes af minuturet hver time i dagene op til folimgen, jeg bestemt mente var lige op over smiley suppleret med folealarmen kan man spare en tur i stalden ved plukkeveer og afvente at hoppen lægger sig før man kommer og følger folingen.

Kommentér på:
Anbefaling af folealarm samt erfaringer ...

Annonce