{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

At ifole en lånt hoppemave? {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Som overskriften jo siger ville jeg rigtig gerne høre hvad andres meninger om at "låne" en hoppemave og få føl på den måde er. Og om der er nogen herinde der har erfaringer med det? Er enormt nysgerrig lige hvad det angår og kunne godt tænke mig at høre hvad det hele går ud på?

Jeanette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte træpaneller op, 4 stk i stue i et hjørne og et i gange. 800 kr.
  • Lampe, maleri 1.000 kr.
  • Skift af slange på 2 cykler 350 kr.
  • Cykelskærm er gået i stykker på forhjulet og Dynamo lygter gået ud 500 kr.
  • Afmontere BWT anlæg 650 kr.
  • hænge hylder og billeder op. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At ifole en lånt hoppemave?
  • #1   1. maj 2015 Jeg har selv overvejet det engang.. men nu ved jeg ikke om du ville få den ud til dig? smiley

• AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #3   1. maj 2015 Min søster lånte hendes veninder hoppe til at få føl.

så længe man får udarbejdet en god kontrakt med faste aftaler, så ser jeg intet problem.

fordelen er klart at du kan finde en hoppe som har gode gener, også finde en hingst hvor de er et super match.

• #4   1. maj 2015 Jeg har bestemt leget med tanken, men syns det skal gennemtænkes lidt flere gange før jeg evt. kaster mig ud i det. Og hvad ville det overhovedet koste? Udover den pris der bliver taget for at hingsten bedækker hoppen.

• #5   1. maj 2015 prisen er jo afhængig af hvor meget eller hvor lidt hysterisk du er, og hvad ejer af hoppen stiller af krav..

jeg har aldrig lånt hopper til det, men når jeg har fået føl på mine egne har det aldrig kostet andet end bedækning, og så det foder hoppen har spist, jeg har aldrig haft dyrlæge ind over, hverken til håndprøve, scanning eller andet.
    en enkelt gang har det været nødvendigt med dyrlæge fordi hoppen ikke kom af med efterbyrden, men ellers har det alle dage været problem frit for mig at lave føl

Kommentér på:
At ifole en lånt hoppemave?

Annonce