{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
484 visninger | Oprettet:

Bedste bud på welsh sec a hingst {{forumTopicSubject}}

Hej!

Jeg kigger nu allerede efter en helt igennem fantastisk welsh sec a hingst, som står til avls rådighed.

Det bliver dog først aktuelt om et par år, men vil meget gerne høre jeres meninger og favoritter samt hvorfor han lige er den bedste smiley

Han må ikke være højere end 120 (:
Farve underordnet, dog god og cool i hovedet samt avle nogle fantastiske føl - det skal være en som vil bruges på en hoppe med grønt pas, så overordnet skal han bare være sund og rask med godt sind (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedste bud på welsh sec a hingst
  • #1   21. sep 2018 hvor henne i landet søger du ?
    der er nogle ret lækre welsh mountain hingste rundt omkring i landet.
    personligt er jeg selv ret vild med harvest uni-versal soldier og fakla diablo
    du kan se de forskellige hingste inde på www.welshponyer.dk


  • #2   25. sep 2018 søger i jylland (:
    Ja har godt kigget derinde, der er så mange lækre smiley
    Mere hvad folk ville anbefale smiley


  • #3   25. sep 2018 Man kan ikke på seriøs vis anbefale en hingst, når man ikke aner noget om hoppematerialet smiley
    Der findes ingen hingste, som laver helt kanongode føl, uanset hvad de tilføres af hopper. Du må kigge kritisk på din hoppe og afgøre, hvad du ønsker dig af et føl - og så vælge hingsten ud fra disse kriterier.


  • #4   25. sep 2018 Det er jeg godt klar over smiley
    Ville nu bare høre folks anbefalinger - og self vil jeg kun gå ud fra hoppens materialer og hvad hun mangler, og ikke mangler og vælge hingst ud fra det (:

    derfor jeg gerne vil vide lidt mere om de forskellige hingste og hvad de kan tilbyde og hvorfor folk netop kan anbefale dem (:


Kommentér på:
Bedste bud på welsh sec a hingst

Annonce