{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Ældste hest/pony? {{forumTopicSubject}}

Hvad er den ældste hest i kender/har kendt til? Hvor gammel er/blev den? Hvad race er/var det? Og hvordan har/havde den det? Den ældste jeg kender er 38 år. Lotte er en lille hvid pony og det bedste hun ved er at løbe rigtig rigtig hurtigt! Hun er frisk men viser tegn på sin meget høje alderdom, bla.a må hun ikke springe på grund at sine svage ben, og hun svajer meget i ryggen. Men hun er enormt sød og meget meget frisk, næsten som et lille føl der lige har fundet ud af hvad det kan bruge sine ben til!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ældste hest/pony?
  • #1   30. okt 2004 hmm 32 mender jeg ¨

• #2   30. okt 2004 ved det ikke helt, men en lille shetlænder rideskolepony på lidt over 30... den er død nu...

• #4   31. okt 2004 Jeg har ikke kendt nogle... Men min mors faster havde vist en der blev omkring de 39-40... Dden kom med i Guiness Rekordbog... Hehe

• #5   31. okt 2004 den ældste pony jeg har mødt blev 42... hun gik rideskole til hun var 40, men hun kunne ikk gå til sidst. desværre. de sidste to år gik hun bare frit på rideskolen og hyggede sig.

men kender stadig en lille pony, der stadig lever, han er 39 år. han har det vidst rigtig godt... smiley

• #6   2. nov 2004 jeg har hørt om en der bliv 62

• #7   21. nov 2004 Världens äldsta häst någonsin var 62 år. Det var hästen Old Billy som blev så gammal. Världens äldsta nu levande häst heter Badger och är 51 år. Han är en korsning mellan arab och welsh.

Den äldsta häst jag känner är en New Forest vid namn Pepsi. Hon är född i New Forest, tvättäkta NF och registrerad i E-stamboken. Egentligen heter hon inte Pepsi utan har något långt, krångligt, svårstavat och extremt svåruttalat namn, men ingen sägar något annat än Pepsi.

En annan gammal häst är fullblodet Classe. med tanke på att fullblod ofta inte blir äldre än 18-19 år är Classe ganska gammal med sina 21 år. Han har stått på ridskola sedan har var 8 år, tror jag. Innan dess var han militärhäst. Men när Stockholms beridna militär lades ner, kom han till en ridskola. Han har bytt ägare många gånger, men stallet där Classe står nu blir antagligen hans sista hem.
    Nu väntar bara slakt... (Om inte någon vill ha en 21-årig valack som är halt på ett framben, har en ständigt återkommande inflammation i manken, inte tål havre, morötter eller kli och dessutom är så j*vligt sur att han knappt kan hanteras!)
    //Karolina

Kommentér på:
Ældste hest/pony?

Annonce