{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.446 visninger | Oprettet:

Loudini {{forumTopicSubject}}

heej

jeg har en 3 års efter Loudini - en rigtig lækker lille sag (ja han er ikke så høj hvilket ærger mig lidt - tror han har arvet det fra sin mor som også er en lille prut (; )

Meget snart skal han tilrides, og jeg glæder mig meget til at arbejde med ham da han virker rigtig fornuftig og arbejdsvillig - vi har allerede leget lidt med bid i munden som han gladeligt tager i munden...

Hvad kender i til Loudini-afkom herinde. vil meget gerne høre om jeres meninger omkring Loudini og hans afkom smiley

Henriette

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Loudini
  • #1   30. jul 2007 Vi har et Loudini afkom.. smiley Hun er godt nok ikke herinde.. Hun blev født den 12 april, men kan ikke rigtig fortælle hvad jeg har af erfaringer med temperament osv, da vores ikke har haft en helt normal opvækst.. Men hunn er rigtig god i hovedet..

Hun skal til følskue på Vilhelmsborg i næste uge, så glæder mig da til at se hvordan hun bkliver bedømt..

• #2   30. jul 2007 nej hvor spændende - held og lykke med følskue smiley

min har også et dejligt temperament - han har heldigvis ikke arvet sin mors temperament (har også hende derhjemme, og selvom hun er dejlig ville jeg ikke have en ny af hendes slags (; )

• #3   31. jul 2007 Min veninde Gunilla har selv avlet 3 afkom efter ham. En af dem er 5 nu. Han er en rigtig gangartsmaskine gik videre i DSA til mellemrunden som 4 års.
    Han er lidt varm i hovedet, men ellers en skønhed og en kælerøv.

Ham Loudini er sgu alligevel en lækker en. Så ham til c-stævne i Silkeborg i juli;)

• #4   2. aug 2007 Jeg har en hingsteplag efter ham, og han er super dejlig..
    Godt gående og super temperament.. Men der har hans mor og Loudini også..
    HAn er her inde på min profil, og er desuden til salg

• #5   21. dec 2007 Min veninde ejer Loudini.. Eller, hendes far gør, XD

Kommentér på:
Loudini

Annonce