{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  frieser
  • #1   16. okt 2019 En frieser kan sagtens springe, men de er jo forholdsvis tunge - og mere dressurbetonede.

    Hvis du leder efter hest med det primære formål at springe, ville jeg nok ikke vælge en frieser. Men hvis det bare er afveksling, kan det sagtens lade sig gøre.
    Min elsker det, og har sprunget 120 i løsspring. Det skal så også lige siges, at han er ret stor (174 i stang) smiley


    profilbillede
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #2   16. okt 2019 Ikke særlig godt så at sige.

    Heldigvis er der endnu ikke gået mode i at skulle vise en frieser er den fødte springhest, men mon ikke at det kommer...


  • #5   16. okt 2019 må give de andre ret i at hvis man søger en hardcore springhest er det ikke lige en frieser man skal anskaffe sig men til alm. hyggespring kan det være fint, det er dog forskelligt med teknikken. dog elsker jeg selv at springe og har købt en frieser. Jeg er dog ligeglad med højden jeg synes bare det er sjovt. Min er tre og de få gange jeg har løssprunget er det ikke de vilde evner han viser frem, men over kom han. Min plan med ham er primært dressur men håber da det kan blive til en hyggejagt.

  • #6   16. okt 2019 Jeg har min Frieser nr. 2 nu og ingen af dem har haft ret god teknik til spring, men som afveksling har nogle små spring været fint smiley

  • #7   17. okt 2019 Umiddelbart er de jo ikke avlet til det, men jeg har nu efterhånden set flere heste der bestemt ikke var avlet til springning, klare sig fornuftigt i det alligevel. Kig på den enkelte hest, for nej det er nok ikke frieserens spidskompetence, men det er bestemt ikke udelukket smiley

  • #8   17. okt 2019 vores er en håbløs springer, men heller ikke det vi selv vil

Kommentér på:
frieser

Annonce