{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Naturlig bedækning
  • #1   21. aug 2020 Altså uden at have ret meget viden og egen erfaring. Så har jeg set andre med hopper som har fået de her mærker efter naturlig bedækning.

• #2   21. aug 2020 Jeg synes det ser voldsomt ud
    Og håber det er normal ??
    Hun er rolig og virker godt tilpas og søger hingsten
    Så ponymor må slå hoved kold

Tak for svar

• #3   21. aug 2020 hoppen kan godt få skrammer, især hvis hingsten har sko på (hvilket den ikke burde i bedæknings sæson, ved naturlig bedækning), men du har ret i at det ser lidt voldsomt ud.
    Går den i stod, eller er det for hånd?
    Og hvor erfaren er hingsten?

• #4   21. aug 2020 Stod

Ingen sko på

Hingsten er erfaren

• #5   21. aug 2020 Min hoppe fik det ikke, da hun blev bedækket naturligt (og de gik på fold sammen). Hingsten var dog noget mindre end hun var. Måske det havde noget at sige.

• #6   22. aug 2020 Min hingst har bedækket nogle stykker i år, og ingen af hopperne fik så meget som en skramme. Han var meget blid og var en rigtig gentleman.
    Så jeg tænker hingsten måske har været alt for ivrig

• #7   22. aug 2020 er du sikker på det ikke bare har været ude på folden. og blive ramt.syndes det virker lidt voldsom har den prøver op til flere gangen heller bare en gang smiley

• #8   22. aug 2020 Det kan sagtens være en mulighed
    Derfor min ?
    Den går sammen med hingst og hopper
    Men nogen af mærker er ret højt op på numsen så jeg tænker så højt kan de ikke sparke

• #9   22. aug 2020 Ja, det kan den godt. Måske hingsten har haft en hov som var flækket og dermed har revet?
    Placeringen passer meget godt og der er vist ingen af dem som er alvorlige.
    Bedækning for hånd plejer at være lidt mere kontrolleret og der får hoppen sjældent så mange skrammer

• #10   22. aug 2020 Mærkerne er helt sikkert lavet med hingstens forben. Det er ikke alle hingste, der er lige elegante, når de skal stige op på en hoppe smiley
    Men bedækning i stod vil også altid åbne op for mulighed for flere skader, da det ikke er i kontrolleret miljø, som bedækning for hånd er det.

• #12   28. aug 2020 Altså, jeg havde avlshingst i 15 år. Han bedækkede altid i stod, og aldrig nogensinde har jeg set den slags "ridser" i nogen af hopperne. En hoppe der ikke var klar kunne få nogen nap i rumpen, men aldrig så det satte mærker.

Kommentér på:
Naturlig bedækning

Annonce