{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Maria H
Maria H
Tilmeldt:
1. apr 2022
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1

Tegn på snarlig foling? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Min hoppe er ved at drive mig til vanvid smiley Men hvad går man ikke gerne igennem for de dejlige dyr. Det er mit første føl på denne hoppe og hun er helt anerledes end min gamle avlshoppe.
Hun blev scannet drægtig og er håndprøvet drægtig to gange. Sidste gang på dag 95.
Hun er en hoppe med stort H og har derfor altid meget tydelige brunster. Hun har løbende udvist brunst igennem hele drægtigheden, hvilket har givet mig grå hår ;-D dog ikke SÅ tydelige brunster som normalt. Men det har hele tiden gjort mig lidt i tvivl og nervøs.
Hun havde termin i mandags for fem dage siden. Der var ganske få hvide pletter på patterne. I dag var det betydeligt flere?? please sig at det er et tegn på at hun stadig er drægtig smiley ??? Min gamle avlshoppe fik dem nemlig ikke og havde stort yver en måned inden foling…

I forhold til patterne synes jeg også de er blevet længere/større og der er kommet mere “mellemrum” imellem.

Hun er selvfølgelig også blevet godt rund..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tegn på snarlig foling?
  • #1   1. apr 2022 Husk på nogen hopper kan gå drægtige op til et år..

    Sidste år gik min hoppe 14 dage over tid, denne gang 7


  • Maria H
    Maria H Tilmeldt:
    apr 2022

    Følger: 12 Emner: 1 Svar: 1
    #2   1. apr 2022 Jaa det ved jeg smiley Jeg håber bare snart på et rigtigt tegn på at hun ER drægtig, så min usikkerhed kan forsvinde.

    profilbillede
  • #3   1. apr 2022 Hvis du tænker på de hvide "mug" lignende pletter, så er jeg rimelig sikker på at de ikke har noget med drægtighed/foling at gøre for ellers er min hoppe underlig for hun har jævnligt haft dem også i tiden før hun fik føl. Så vidt jeg har forstået er det en sukkerlingende prop som sidder for enden af yverspidsen som har noget med nær foling at gøre. Har du kunne mærke/se bevægelse inde fra maven? Det var det der holdt mine nerver i ro da jeg ventede mit første føl at jeg lige hver dag mærkede et par spark. Jeg holdte hånden let til under maven lidt væk fra yveret når hun alligevel stod og spiste og så kunne jeg mærke spark

  • #4   1. apr 2022 Yveret ligner ikke en Hoppe som skal til at fole, det ser ret tomt ud, der er selvfølgelig hopper som først får yver lige inden de foler. Er det hoppens første føl?
    Maven på det billede i kommentar nr. 2 ser dog ret gravid ud ??


Kommentér på:
Tegn på snarlig foling?

Annonce