{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.375 visninger | Oprettet:

Folingsalarm -rækkevidde {{forumTopicSubject}}

Hey

har en hoppe der venter føl midt i maj. Og muligheden for at fole udenfor er nogenlunde. Tænkte om der er nogen der kender rækkevidden på en normal folingsalarm? og om det er muligt at den virker udenfor.

Det er ikke fast at hun skal fole udenfor, Og har anskaffet mig en kamera hvis hun skal stå inde

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folingsalarm -rækkevidde
  • #1   14. dec 2007 Jeg kigger med, aner jeg ikke noget om.

Jeg ligger og sover i stalden 3 uger inden de foler.
    jeg fik min skønne Shalom at se han blev født :-)))

• #2   14. dec 2007 står det ikke på pakken undskyld jeg spørg dumt

• #3   14. dec 2007 • Stald Zederkof •
    jeg spør altså ikke om råd hvor hun skal fole. Ved godt jeg skal tage hensyn til vejret, Luftfugtighed, kulden i jorden osv.

Skrev også at det ikke var bestemt at hun skulle fole ude.

• #4   14. dec 2007 en fole alarm virker som vinden blæser.. de går igang selvom der ikke er noget, og går ikke nødvendigvis igang når hoppen foler (bare lidt erfaring). Kammera virker, og der kan du føle med fra væreslset..

• #5   14. dec 2007 min er første gangs folende, og har termin i dag smiley

• #6   14. dec 2007 Christel K
    Vi krydser fingre for det går godt. smiley Har skam også tænkt mig at anskaffe en udendørs kamera. Desværre sover jeg meget tungt om natten, så ved ikke om jeg vågner lige meget om hun står inde eller ude. også selvom stalden ligge lige op til soveværelset.

• #7   14. dec 2007 Sæt vækkeuret, til hver 1½time smiley

Vi er nu to bruger på christels profil, og det er den anden bruger der skriver, det er nu også min hoppe. og MANGE tak, håber, og ved hun går over tiden. for der er ingen ændringer se sidste 14 dage, ud over at hendes yver er blevet stort. hun er selvfølgelig lidt blød, men ikk blød nok. hun safter ud af enden, men dette er normalt de betynder på det langtig forinden, hun er blevet meget sær, ka ikk lige andre end sig selv, og de mennesker der er om hende smiley mangler de dumme voks propper som kan guide mig ind på de sidste 24timer smiley

• #8   14. dec 2007 Hej
    Jeg bruger Folingsalarm og den virker fint , herfra og ud i min stald , det skal gå gennem flere mure, men ved ikke helt når det er udenfor, men tror den virker langt, dog er det jo på hestens sved , alså fugt og varme den starter på , så hvis det nu regner tror jeg det er en dårlig ide, den er meget følsom og man skal fin indstilles den.

• #9   14. dec 2007 Horsebjerg H
    Tak lige det svar jeg ledete efter.Så må jeg ha kamera op i stalden og stå op hver 1½ time. hihi. Hun er bare meget mere rolig når hun står sammen med Lazall. Så tænkte det ville være nemmer for hende. hihi

• #10   16. mar 2009 Hej! Du kan få en alarm, som fungere via GSM, så den tilsluttes din mobiltelefon - den kan række alle steder så længe der er dækning til telefonen :O)
    Den er også vandsikret, så kan også bruges ude....
    Følg dette link:
    (link fjernet)
    Håber det kan hjælpe smiley
    mvh Stine

Kommentér på:
Folingsalarm -rækkevidde

Annonce