{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hingsten Crelido - Kender nogen ham?
  • #1   30. jan 2008 (link fjernet)

Se også hans video derinde

• #3   30. jan 2008 Han er rigtig rigtig dejlig smiley
    Har set mange dejlige afkom efter ham og kunne godt selv tænke mig et føl efter ham..

• #4   30. jan 2008 det kommer meget an på hoppen. jeg har set og redet en del crelidoer efterhånden. nogle var ganske dejlige heste andre bare helt almindelige heste.

den bedste jeg har set var på en come back/tasano/gutergast hoppe. den kan springe helt vildt, er forsigtig og hurtig men nærmest uridelig. ikke en hest jeg selv ville give mig i kast med. der ville være for meget usikkerhed med om man mon nogen sinde fik den til.

crelido selv springer rigtigt udemærket og det gør mange af hans afkom også. der skal bare være en del blod i dem for at de ikke bliver nogle store knokler, er min erfaring. kåringsledelsen skriver at han kan benyttes til et bredt udsnit af hopper.

men det gælder jo alle hingste. det er ikke nok at de selv er fine, der skal altså også være noget ordentligt på morsiden.

• #5   30. jan 2008 Han avler super føl, og han har selv et super godt temperament smiley

Den lille baby hest smiley

• #6   30. jan 2008 Kommer jævnligt på Katrinelund og har derved også stødt på Crelido (Krølle Bølle).
    Han nedarver jo til begge sider dvs. både spring og dressur. Lige pt. ligger han på nr. 2 i spring-unghesteindeks. Derudover har han årligt afkom udtaget til Finalen i DSA.
    Han er tiltrods for sin alder stadigvæk en "lille" knægt og rigtig dejlig at se på. Har i enkelt stående tilfælde haft ham på fold og det nyder han bare i fulde drag - når man slipper ham så kommer der lige et par krølle spring også fisser han ned i den anden ende - dejligt at se at han er så glad smiley

• #7   5. feb 2008 Jeg har set mange gange til shows osv men har aldrig fået føl efter ham da jeg kun har avlet på min gamle shetter

• #8   6. mar 2008 han er en fin hest i både dresur og spring, men jeg ville ikke selv vælge ham da jeg ikke syntes at hans afkom er særlig velgående

• #9   6. maj 2008 jeg har set en del fine føl efter ham, og har også sagt til min veninde at hvis hun vil ha føl i hendes rambo hoppe, så skal hun vælge ham.

Kommentér på:
Hingsten Crelido - Kender nogen ham?

Annonce