{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Meget i tvivl ang hingst.. ide? {{forumTopicSubject}}

Dakota skal ifoles med en dressur DV hingst nu her til foråret... men jeg ved bare ikke hvilken.. Det driver mig til vandvid.. hehe..

Har tænkt på

Blue Hors Leredo
Sting
Onassis
Blue Hors Devillion

men ved bare ikke hvilken, og om det overhovedet skal være en af dem :S

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Meget i tvivl ang hingst.. ide?
  • #1   22. mar 2008 Blue hors Leredo:)

Men er helt vild med hingsten Richman

Men det er nok fordi min plejemors skal have føl efter ham:)

• #2   22. mar 2008 *Blue Hors Develino

• #6   23. mar 2008 Dakotas mangler er nok hendes temperament, skridt og så kunne man ønske hun var en anelse mere højtstillet..

Det med temperamentet betyder ikke noget for mig. Jeg tror på at hvis føllet bare re tilstrækkeligt meget i hænder fra start af, betyder det ikke så meget. Selvfølgelig vl det stadig betyde noget, men ikke det jeg vil tage højde for.

• #7   23. mar 2008 Det er svært for os at parre din hoppe med en hingst. DU kender din hoppes gode og dårlige sider. og så må du jo se hvilken af de hingste kan give noget der hvor din hoppe mangler.

• #9   23. mar 2008 altså hvis temp er underordnet ville en hingst som michellino være et emne også, men onassis har fantastiske bevægelser og et dejligt temp. synes dog han er lidt lavstammet. - hvad med Hotline?

• #10   23. mar 2008 Jeg gider ikke Michellino, der er simpelthen 100000000 afkom efter den.. Det kommer der sikkert også efter Blue hors hingstene, men har altid været vild med Leredo og Develino. Crelido er heller ikke lige noget jeg vil bruge. Synes bare generelt ikke om den,...
    Ja det ville være super fedt at få noget med Donnerhall eller Sandro Hit i afstamningen..
    Da jeg selv skal betale for det, og samtidig skal give noget for at låne hoppen til det, er det bare også begrænset hvad jeg vil gi.. Derfor er Hotline skrottet fra listen. hehe. der skal jeg nemlig gi 10.000 + moms..

• #11   24. mar 2008 leredo avler fantastisk.

godt råd.... hold dig fra onassis... skriv PB hvis du vil høre gruden (som der er hold i)

• #12   25. mar 2008 BH Develino vil være et super godt valg-

Kommentér på:
Meget i tvivl ang hingst.. ide?

Annonce