864 visninger
|
Oprettet:
Uno Don diego og Prinz K3 {{forumTopicSubject}}
Går og overvejer en af de to hingste. Begge har de gode karakter diego har dog lidt bedre end K3. Men er der nogen der ved noget om deres temperment? Jeg er lidt bekynret for om K3 er lidt varm i hovede pga hans afstamning. Dog er jeg hverken bekendt med K2 eller Hochenstein E.H
Håber nogen kan hjælpe.
Det skal dog siges at jeg ringer selvfølgelig til Højagergaard og forhøre mig inden jeg vælger. Vil dog helst vente til føllebasse er ankommet, så jeg kan se hvad jeg har at arbejde med
jul 2007
Følger: 164 Følgere: 163 Heste: 6 Emner: 23 Svar: 718
maj 2007
Følger: 59 Følgere: 61 Heste: 6 Emner: 147 Svar: 360
det kommer jo også an på din hoppe,hvordan er hun af sind,ekstriøre gang arter. de gange jeg har valgt hingst til mine har jeg set på hvad der var i minus ved hoppen og det skulle være super ved hingsten.
det er jo 2 lækker hingste begge to du har i tankerne.
Skal hingsten være DV brændt.
Der er også rigtig mange super lækre hingste i tyskland
mar 2004
Følger: 34 Følgere: 32 Heste: 8 Emner: 28 Svar: 478
Jeg har taget hensyn til hvordan min hopper er i gangarter, sind osv. Det var derfor jeg blev lidt nervøs ang K3 fordi hun godt kan være lidt sippet nogle gange.
Ja de har mange fine i tyskland. Dog syntes jeg at jeg gerne vil´he lidt flere føl på hende inden jeg forsøger mig med udlandske hingste.
feb 2007
Følger: 16 Følgere: 17 Heste: 6 Emner: 193 Svar: 1.144
Jeg kender desværre ikke så meget til K3, men det kommer også meget an på din hoppes temp, type, osvosv.
jul 2007
Følger: 56 Følgere: 41 Heste: 6 Svar: 7
Uno Don diego og Prinz K3