{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Uno Don diego og Prinz K3 {{forumTopicSubject}}

Går og overvejer en af de to hingste. Begge har de gode karakter diego har dog lidt bedre end K3. Men er der nogen der ved noget om deres temperment? Jeg er lidt bekynret for om K3 er lidt varm i hovede pga hans afstamning. Dog er jeg hverken bekendt med K2 eller Hochenstein E.H

Håber nogen kan hjælpe.

Det skal dog siges at jeg ringer selvfølgelig til Højagergaard og forhøre mig inden jeg vælger. Vil dog helst vente til føllebasse er ankommet, så jeg kan se hvad jeg har at arbejde med

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Uno Don diego og Prinz K3
  • #1   11. apr 2008 K3 er varm , men en noget mere udtryksfuld og spændende hingst efter min mening .. så dem begge gå i herning

• #2   11. apr 2008 hejsa.
    det kommer jo også an på din hoppe,hvordan er hun af sind,ekstriøre gang arter. de gange jeg har valgt hingst til mine har jeg set på hvad der var i minus ved hoppen og det skulle være super ved hingsten.
    det er jo 2 lækker hingste begge to du har i tankerne.
    Skal hingsten være DV brændt.
    Der er også rigtig mange super lækre hingste i tyskland

• #3   12. apr 2008 jeanette E
    Jeg har taget hensyn til hvordan min hopper er i gangarter, sind osv. Det var derfor jeg blev lidt nervøs ang K3 fordi hun godt kan være lidt sippet nogle gange.

Ja de har mange fine i tyskland. Dog syntes jeg at jeg gerne vil´he lidt flere føl på hende inden jeg forsøger mig med udlandske hingste.

• #4   12. apr 2008 Jeg har eb Uno Don Diego hoppe plag på et år- hun har verdens bedste temperament. Jeg har snakket med flere som har oplevet Diego LIVE og siger han er en nem hingst at omgåes.
    Jeg kender desværre ikke så meget til K3, men det kommer også meget an på din hoppes temp, type, osvosv.

• #5   16. apr 2008 jeg har også et hoppe plag efter uno don diego som også er skruet rigtig sammen oven i hovedet, så han slår nok godt igemmen med sit sind, for min plags mor er en hoppe med et mega stort H.

Kommentér på:
Uno Don diego og Prinz K3

Annonce