{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

Papir på islandsk føl ? {{forumTopicSubject}}

Min dejlige islandske hoppe skal have føl til sommer og jeg glæder mig selvfølgelig utrolig meget (:
- Det er anden kan hun skal fole - men det er første gang vi skal prøve at have føl.
Derfor er jeg slet ikke inde i det omkring papirer og hestepas, derfor håber jeg nogle andre islandske ryttere med erfaring på det område måske kan hjælpe mig..
Følet blev selvfølgelig indberettiget (eller hvad det hedder) ved bedækningen, og jeg har modtaget et brev omkring dette. men derfra og så til piapirerne er der, aner jeg simpelthen ikke hvad jeg skal :S ?
Håber nogen kan hjælpe mig? (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Radiator ventil defekt? 950 kr.
  • Nedrivning af høj busk/træ 1.500 kr.
  • Græsslåning og kørsel af græs på genbrug 1.000 kr.
  • Udskiftning af lås 1.250 kr.
  • Havearbejde 350 kr.
  • Electric plugs to fix 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Papir på islandsk føl ?
  • #1   26. feb 2009 Når føllet er født udfylder du papiret og sender det afsted.... så går det hele af sig selv.... det koster selvfølgelig lidt....

• #2   26. feb 2009 Ring til formanden for din islandsheste klub. Han/hun kan sikkert guide dig eller henvise dig til en der har forstand på det.
    Der er en vis tidsramme hvor du kan sende papirene, så lad det ikke vente! Hvis du ikke får sendt papirene i tide skal der tages dna test på føllet og på moren og faren, og alt muligt andet gøgl. Og så kan det altså godt tage flere år før du får de papire..

• #3   26. feb 2009 De skal være indsendt seneste 30 dage efter føllet er kommet til verden. Ellers får du en ekstra regning.

De papir som du skal inde ind ligger inde på islandshest.dk

• #4   5. mar 2009 Tak.
    Hvilke papirer er det der skal sendes ind?
    - Jeg er ikke medlem et en islandsheste klub ..

Kommentér på:
Papir på islandsk føl ?

Annonce