{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
650 visninger | Oprettet:

Hvornår foler hun? {{forumTopicSubject}}

Hej alle jeg rider en pony på 139cm, hun er blevet ifolet 2 gange fordi ejeren ikke troede at det gik igennem første gang. Den første gang så det passer med at hun foler om 1 uges tid og den anden om en måneds tid.. Hun er en kæmpe tønde mht til maven og hendes yver er virkelig hævet.. Hun slår fuldkommen fra når man rider og hun har lidt vokspropper.. Vil i ikke give mig nogle råd om hvad man skal gøre når ens hest foler for det er første gang for mig men 2 gang for hende og jeg ved ikke rigtigt hvordan det gik de sidste gange så er virkelig nervøs.. Alle må gerne svare på følgende spørgsmål: hvornår tror i hun foler, hvad skal jeg gøre når hun foler, hvilke tegn skal jeg kigge efter, hvordan ved man at føllet er sundt og andet hvis i kan komme i tanke om noget.. Jeg er kun 14 så alt hjælp vil være dejligt:).. Knus og håber at høre fra jer snart


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår foler hun?
  • #1   10. maj 2009 hej søde maya *S*

    ja, vi må jo bare vente og se, men jeg tror ikke hun er lige oppe over. var ude og mærke på hende da jeg alligevel fodret, og hun ikke blød bagtil, voksen i gul - det vil sige - indenfor lang tid. det er først oppe over når de bliver hvide eller klare.

    men vi har bokse fra idag af, så vi kvitter alt ridning dvs vores små skridtture smiley og holder godt øje med hende og smider mieka med ind når hun ligner en der er ved at være tæt på.

    det kan i visse tilfælde godt lade sig gøre hun var ifol første gang, men det e rhøjst sandsyndligt hun først har termin 1. juli, så vi må bare vente og se tiden an selvom det rigtig rigtig svært. hun klare det hele selv normal, så ingen grund til bekymring, ud skal det nok komme..

    så må du ride savannah lidt istedet. du må forresten godt oprette pony herinde hvis du vil smiley


  • #4   11. maj 2009 Jeg kan kun tale ud fra egen erfaring.
    Men når yveret er spændt og der er vokspropper, så får jeg føl inden for en uges tid.


  • #5   11. maj 2009 man kan ikke regne ud hvornår ens hoppe får føl, det er bar og vente at se!

    min hoppe er gået 2 uger over har haft vokspropper i snart 1 uge og der er stadig ikke sket noget


  • #6   11. maj 2009 det er min hest og skal lige siges hun bare ikke redet på noget måde hårdt.

    det er meget lidt trav, ellers bare skridt skridt og atter skridt, så hun får rørt sig lidt. ridningen er dog stoppet helt da hun er meget gravid smiley


Kommentér på:
Hvornår foler hun?

Annonce