{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Folingsalarm
  • #2   6. jul 2009 Else k.h som er under min venneliste lejer vidst stadig sin ud.
    du kan prøve at skrive til hende.
    hun er rigtig flink, bor i nordjylland.

• #3   6. jul 2009 Hej Pernille
    Hvad koster sådan en? Jeg har ikke de store planer som avler, men det er lidt hyggeligt med et føl engang imellem smiley

Mvh.
    Dorthe

• #4   6. jul 2009 køb en overvågning i harald nyborg til 399kr, og hold øje med skærmen i løbet af natten, når foling nærmer sig.

det er let lige og stille den ved siden af sengen så man ikke skal op for det.

• #6   7. jul 2009 ja det kan det, men som regel kan man se på hoppen hvornår det er lige op over...

og folingsalarmer kan skam også snyde, hvis folingen går nemt og hurtigt, så hoppen ikke når og få den til og reagere...

det kender jeg en hoppe der kan...

• #7   8. jul 2009 Hej !!

Safemate´s koster ca 5.600 kroner fra ny af, og kan sjældent købes brugt.

Vi har to, som lejes ud når de ikke bruges, men jeg bor ikke lige i Nordjylland.

Her bruger vi altid både alarm og kamera overvågning, og alarmerne har aldrig svigtet os, de kan instilles meget fint, således at hoppen ikke behøver, men bare stige i temperatur, men man skal bruge tiden til at instalerer den. Jeg vil ikke undvære nogen af tingene.

Jeg har en hoppe, hvor vi har nået at komme i stalden via overvågningen, inden alarmen er gået, både i år og sidste år, men det er lige så meget fordi jeg kender hende, og kan næsten altid se det når jeg tager dem ind fra fold eller fodre til aften at det bliver i nat. Men havde jeg ikke video på, ja så ville alarmen reagerer lidt længere henne i forløbet.

Annette

Kommentér på:
Folingsalarm

Annonce