{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

Aldersgrænse for kåring? {{forumTopicSubject}}

Har besluttet at prøve at sætte min hoppe i fol til foråret, også skulle hun jo gerne være kåret inden. men så tænkte jeg på om en hest kan være for gammel til at blive kåret?måske et dumt spørgsmål? hun er 13, dv med brændemærke og rimelig fin afstamning.
et andet spørgsmål er, hvordan skal hun kåres? kun eksteriørkåres eller...? je som i kan høre har jeg ikk en prut forstand på alt det her smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aldersgrænse for kåring?
  • #1   8. sep 2009 ville eksteriørkåre hende og nej hun kan ikke bive for gammel. bare hun er i form og pæn. hvem skal hun ifol ved?

• #2   8. sep 2009 Tak for svaret smiley
    ved endnu ikke hvem faderen skal være, skal have en mine opstaldere kender som avler dv til at hjælpe med at finde den rigtige. men hun har en stejl skulder som der skal tages hensyn til, også vil jeg gerne have en som har et godt temperament...

• #4   9. sep 2009 De bliver aldrig for gamle til kåring, hvis de bare er trænet, og i ellers god stand, omkring af finde en hingst til hende så vent til efter kåring for du skal have en hingst der ophæver de steder hvor hun er svag og omvendt, og det ville være ærgeligt at bedække med en hingst der viser sig at have samme fejltyper, når man får en kåringsbeskrivelse på hoppen.

Kommentér på:
Aldersgrænse for kåring?

Annonce