{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.371 visninger | Oprettet:

Araber til kåring 2010 {{forumTopicSubject}}

jeg har lidt spørgsmål da jeg overhoved ikke er inde i det.

jeg så gerne min søsters hingst blev kåret så han ville kunne bruges som hingst til mine hopper så de kan blive registreret.

jeg kan kun finde noget om DSAH er det der han skal kåres når han er ox araber

han har fuld stamtavle, og er 3år i år. han er rigtig fin og har et godt hoved

han bliver 3 i år men hans udvikling har været lidt stille pga fortid, men han vokser stadig

jeg vil gerne høre fra jer som har prøvet det og har erfaringer inden for det, noget om priser osv.

hva ligges vægt ved hos hingsten, og hvor kan man eventuelt søge hjælp til træning eller kan jeg selv gøre det-

er der nogle krav til hvor hissig han skal være for har hørt at til araber kåringer skal de være rigtig hissige for at få gode point.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning inde og ude 1.500 kr.
  • Montere 2 vinduer på Liselejevej 8a 2.300 kr.
  • Skifte patron i Børma-greb 1.000 kr.
  • Jeg kan ikke låse min udestuedør, tror den er sunket lidt 540 kr.
  • Tilslutning af el komfur - autoriseret elektriker 500 kr.
  • Kanalsøgning på tv 640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Araber til kåring 2010
  • #1   28. jan 2010 Hej stefanie.. smiley Jeg kender desværre ikke så meget til kåring af araber.. men prøv at kontakte araber forbundet.. Du kan prøve DSAH.. og forhøre dig om kåring.. eller også vil de henvise dig, til dem der kan hjælpe jer.. smiley Som regl står der også på hjemmesiderne for kåring af hopper og hingste, og hvad der kræves..

Jeg tror du vil få det bedste resultat ud af ham, hvis du får ham prof trænet til kåring.. der kan du evt kontakte nogle forskellige berider, eller lave en annonce herinde og på hestenettet, om nogen kan have interesse i, at træne ham.. smiley

• #3   3. feb 2010 Såfremt han har hest mål, kan han kåres i DSAH afdelingen for sportsarabere, her får den en bedømmelse som i alle andre forbund når man fremstiller til kåring www.shagya-anglo-arabere.dk

Kommentér på:
Araber til kåring 2010

Annonce