{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

avlshingst? {{forumTopicSubject}}

hej.
jeg går lidt og overvejer at få min araber bedækket.
men aner intet om det.
har hørt fra en eller anden at der er noget med farver og stamtavler man skal kigge på?
og hvordan ved man hvilken en, og hvad farve osv. ?
og er der nogle der kender eller har en lækker hingst til en okay pris ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  avlshingst?
  • #1   6. jun 2010 Du skal finde en der matcher din hoppe, er stærk på hendes svage sider (:

• #2   6. jun 2010 vil du udybe det smiley ?

• #3   6. jun 2010 Altså, hvis din hoppe har dårlig gang, så skal hingsten have en god gang, og se gerne hvis han allerede har afkom, hvilke ting han giver videre (: Kig pådin hoppe,hvad er mindre godt ved hende?Det er utroligt svært at se kritisk på sin fantastiske perfekte hest, så derfor kn det være engod idé at fåenmed erfaring inden for avl af den race til at hjælpe med at hjælpe (:
    Når hesten bliver kåret bliver den bedømt på alle dens dele,og så får den karakterer, dem kan man så sammenligne med hingstens karakterer (: Men bliver faktisk lige i tvivl om man kårer arabere (:

• #4   7. jun 2010 winnie:
    mange tak . det hjalp meget. ved ikk hvad den skal bruges til måske begge dele smiley
    men der ikk noget med farver man skal kigge på? smiley
    µSvindel&Humbukµ ¤KIJOFREG JUNIOR¤.
    kan jo altid få hende kåret på store hestedag ?

• #5   7. jun 2010 En bedømmelse er ihvertfald altid god, og dommerne er bedre til at se hestens mangler (:
    Ang. farve, så synes jeg det er stygt at folk sætter det så højt.. Der er fold der nærmest glemmer hestens krop. Farven er kun at se på og har ikke noget med holdbarheden at gøre (: Bygnings og sind er noget jeg vægter højere, en smuk og speciel farve er dejlig, ingen tvivl, men pas på ikke at fokusere så meget på det, at dit afkom bliver elendigt og ikke kan bruges eller holde til noget (:

• #6   7. jun 2010 okay . :9 gør jeg heller ikk. , ved bare intet om det smiley

Kommentér på:
avlshingst?

Annonce