{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

tyk/tynd {{forumTopicSubject}}

jeg har en hoppe som har folet for første gang her den 3 maj(hun er 4 år).
Hun er rund og har vom når man ser hende forfra, men man kan stadig se hendes ribben og mærke dem.
Hun går på græs og får foder 2 gang daligt.
Hun er frisk og hendes pels skinner.
Føllet patter tit og ser fin ud. han er også super frisk og fræk.

er det meget normalt eller????
skal til følskue den 25 juli og gider ikke være den eneste der kommer med sådan en hoppe:0)

mvh alice


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tyk/tynd
  • #2   28. jun 2010 ja hun er tjekket for orm, det er nok mere en græs vom hun har. men hvorfor bliver hun ikke tykkere ved ribbene, er det pga at føllet patter ved hende.?

  • #3   28. jun 2010 Lyder som græsvom, det har min hingst også. Græsvom og ribbenene ses stadig. Hvis der ikke er skarpe hofteben eller kryds, lyder hun som om hun er i fin stand. Føllet kan tage meget fra hoppen i die-tiden. Evt. longere din hoppe hver dag indtil skuet, så lidt af græsvommen kan komme væk. Fodret har hun jo brug for endnu.

  • #4   28. jun 2010 puha lyder godt. hun er fin hen over krydset og hedes hofter er som de skal være.
    hvis jeg longere hende lidt hverdag skal føllet så bare lærer at stå inde i boksen, eller skal jeg tage ham med ud på banen men få en til at holde ham i et hjørne/ den anden ende?
    min mening var også at blive ved med at fodre hende da han jo tager meget fra hende.
    tak for jeres svar:0)


  • #5   29. jun 2010 Du kan gøre det der er nemmest for dig. Han ville have godt af at være væk fra mor 20 min tid om dagen.

Kommentér på:
tyk/tynd

Annonce