{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.518 visninger | Oprettet:

Stevie Wonder. {{forumTopicSubject}}

min hoppe har stået halt on and off siden nov.2009 pga. overbelastning,forstuvning, beskåret forkert, forfangenhed og står måske med en gaffelbåndsskade nu..så vi har valgt og sætte hende i fole.
efter en lang overvejelse valgte vi lækre Stevie Wonder.
- Så vil jeg høre jeres mening om valget?
og har i hørt noget godt eller dårlig om Stevie Wonder? (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stevie Wonder.
  • #1   11. jul 2010 hva er det for en af dine heste?

• #2   11. jul 2010 hvad for en af dine heste er det?(-:

• #3   11. jul 2010 Så Stevie på Morsø, da der var stævne deroppe og synes godt nok han er rigtig lækker..

Tror bestemt ikke det er nogen dum idé, men ved ikke lige hvordan han avler..

• #4   11. jul 2010 Synes det er synd at en hst med så mange led skader, skal bære på ekstra vægt.

• #5   11. jul 2010 Nu er der jo ingen der ved hvordan han avler, da hans første årgang er dem fra i år og ikke bedømt endnu... så jeg synes det er et sats, når jeres hoppe ikke er kåret og dermed ikke har en eksteriørvurdering.

Jeg har set et enkelt føl efter ham og det var et godt et, men det var også lavet på en knald god hoppe.

• #6   11. jul 2010 tror heller ikke det er den bedste idé at sætte den ifol med alle de skader, hvis du gerne vil have den som ridehest igen..

• #7   11. jul 2010 Jeg ville vælge en hingst med lidt mere krop til din hoppe, hun er meget feminim og ædel. smiley
    Tror Stevie ville være et ... For ædelt valg.
    Du er heldig, da din hoppe er kort, så du kan også vælge de gode hingste med lidt længde hen over ryggen. smiley

Hvis jeg var dig, ville jeg hellere vælge en kendt hingst, så du ved hvad du får smiley
    Vælg en hingst med resultater, det ville være surt, at have et føl efter en ukendt hingst. smiley

• #8   11. jul 2010 Nu vil jeg gerne sige, at det ikke er hvad Malene spørger om..
    Hvad angår skaden, så er det et helt andet emne. Det er ikke hvad vi skal diskutere, men om hingsten er et godt match og om vi kender hingsten...

Hold jer venligst til emnet smiley

• #9   12. jul 2010 Det er Bambi. (;
    jeg lukker emnet ang. hendes skader..da vi er i samarbejde med dyrlæge og smed..og de synes det er en rigtig god idé..så jeg lytter til dem.
    Anne: vi har valgt stevie fordi han er ny, og vi vil gerne ha' en af de'nye' hingste...vi overvejede også en blue hors..men dem vælger alle..:/
    men ja, stevie og bambi er begge ædle i bygningen..så det skal nok blive spændende. (:

• #10   12. jul 2010 Man behøver jo ikke vælge en blue hors smiley

Katrinelund har en masse super lækre hingste som har avlet en masse før som jeg personligt ville mene var et bedre valg en Stevie, ja han er super flot smiley

Men tror det bliver et meget farligt sats smiley

• #11   14. jul 2010 Stevie Wonder, er en rigtig spændende unghest, som vi kommer til at se meget mere til, både i avlen og i sporten. I mine øjne, er han klart den mest interessante hingst der har været på Katrinelund længe.

Nu er din hoppe jo ikke kåret endnu, og hendes far er jo heller ikke den man kender mest til, så derfor vil det altid være et sats, også selvom du bruger en af de gamle og mere sikre hingste.

Det første føl efter SW er bedømt, i Hannoveraner regi, og det gik i finalen. Et super dejlig, højtstillet og langebenet føl, med tre gode gangarter.

Jeg mener godt du kan bruge ham, og jeg synes også du skal gøre det, hvis det er ham du er faldet for. Som nævnt tidligere, så vil usikkerheden i denne her kombination, eller kombinationer med andre hingste, i mine øjne være din hoppe. I mine øjne, er hun nok en for usikker hoppe at avle på, men når nu hun er skadet og du ønsker at lave et føl til dig selv, jamen så værsgo smiley

Vedr. om din hoppe kan tåle at være drægtig, så er det jo ikke noget folk skal diskuterer herinde, det er noget ejer og dyrlæge tager stilling til, ikke alle mulige andre, som ikek har det mindste grundlag at udtale sig på.

Vedr. Blue Hors, Katrinelund, Ask, Schou og andre store hingstestationer, så er jeg sikker på vi her i Danmark, ville komme meget længere med vores avl, hvis folk begyndte at vælge hingst udfra hvem hingsten er, den afstamning, hoppestamme, kåring, afprøvninger, og om den passer til deres hoppe, fremfor hvem der ejer dem !! Der findes rigtig mange GODE hingste, som ikke står på de store steder

Annette

Kommentér på:
Stevie Wonder.

Annonce