{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor gammel må hoppen være??
  • #1   11. jan 2011 Det vil jeg tro smiley Jeg rider på et stutteri, hvor hopperne er 16, 17, og 18 år smiley

• #2   11. jan 2011 kommer an på hoppens helbred, om hun har haft føl før, og hvor meget hjælp i kan give hende, hvis drægtigheden giver hende problemer..

man plejer at sige jo ældre hoppen er, jo sværer bliver det..

men 15 år er ikke gammelt, måske hvis hun ikke har fået føl før

• #3   11. jan 2011 det er nok forskægilt fra hest til hest

der er jo en som kunne have en ben sygdom som den godt kan klare at gå på folden men ikke med et føl i maven

og så er der andre som er tip top stand ikke for tyk eller tynd ikke har en sygdom men kunne være en 4 årig men den er 15

• #4   11. jan 2011 Tak for det smiley Det var nemlig fordi jeg tænkte om 3 år, når jeg bliver 16, vil jeg meget gerne beholde min hoppe. Og så vil jeg gerne have hende ifolet, og hun har i hvert fald erfaring, da hun stod som avlshoppe da hun var 4-8 år smiley

• #6   11. jan 2011 Når hun har haft føl før ville jeg ikke bekymre mig. Min gamle hoppe fik føl som 28 årig. Det gik helt fint. Vi valgte dog at det sku være hendes sidste føl. Der havde vi fået ca 10 føl på hende fordelt på 16 år.

• #7   1. feb 2011 Min hoppe skal i fol til sommer som 21 årig. Den største udfordring kan være at det bliver sværere med alderen at få dem i fol, men som tidligere nævnt, har hun været i fol før tror jeg ikke at der er nogle problemer. Det er altid nemmere at få en hoppe i fol, hvis de er "holdt igang" har de ikke haft føl i mange år, kan det være en udfordring. Min har f.eks. ikke haft føl i 8 år, så det bliver inseminering til sommer hos dyrlæger så jeg satser da stærkt på et lille føl til næste sommer:-)

Kommentér på:
Hvor gammel må hoppen være??

Annonce