{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.035 visninger | Oprettet:

Hjælp til ejeroplysninger/hestedata {{forumTopicSubject}}

Hej

jeg håber at kunen få hjælp her.

jeg har købt en hoppe fra tyskland men hun har haft en anden ejer her i danmark.

jeg har købt hende gennem heste handler og hun havde ikke ejersertifikatet med. så nu står jeg jo lidt i en dårlig situation at jeg mangler ejer certifikatet.

så jeg skal have fat i den ejer hestehandleren købte hende, af for at høre om hun har certifikatet.

så hvis nogen kan hjælpe ville det være fedt

det drejer sig om hoppen

La Rochelle, westfaler, registreings nr i heste data er: 0107371

på forhånd mange tak

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til ejeroplysninger/hestedata
  • #1   15. mar 2011 Jeg tror du kan få det oplyst via Videnscenteret for Heste... de må kunne se hvilket navn hesten er reg. i...

• #2   15. mar 2011 Jeg havde nøjagtig samme problem for 1 års tid siden da jeg havde købt min vallak - jeg fik intet ejercertifikat med, da hende jeg købte den af ikke havde det. Min hest er traver så jeg ringede ind til travsportens centralforbund og fik navn og nummer på hende der stod som ejer af hesten, langt om længe fik jeg fat på hende, men hun sagde hun ikke havde noget certifikat. Jeg måtte igen ringe til travsportens centralforbund og fortælle at der ikke fandtes noget ejercertifikat på hesten mere, de sagde jeg skulle få hende der stod som ejer til at skrive under på at hun havde solgt hesten til mig - langt om længe sendte hun dem en mail hvor hun skrev hun havde solgt hesten til mig og de tilsendte mig så et nyt ejercertifikat hvor jeg står som ejer nu. så ring til hestedata og find ud af hvem der står som ejer af hesten, de skulle også meget gerne have en adresse og et tlf nr til tiligere ejer . Mvh.

Kommentér på:
Hjælp til ejeroplysninger/hestedata

Annonce