{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
580 visninger | Oprettet:

Trækker på det ene bagben..Ifol {{forumTopicSubject}}

Hejsa smiley

Min hoppe er gået over termin. Hun kommer ind om natten og står i boks. Men om morgenen når jeg trækker hende ud trækker hun på det venstre bagben, det er kun lige der. Så når hun har stået stille i boksen trækker hun altså på det ene bagben, men kan det være føllet der ligger på en måde så hun gør det? Der er ingenting i løbet af dagen ej eller når hun skal ind, der går hun lige så fint og rentaktet. Det er først begyndt her den sidste uge, det bliver ikke værre men er det samme.. Kan det være føllet ? Eller ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trækker på det ene bagben..Ifol
  • #1   28. apr 2011 Min hoppe hun fik på et tidspunkt også sådan vand i benene det var værst om morgenen så om aftenen når hun havde gået ude hele dagen var der heller intet. Men hvis hun ikke har hævede ben er det jo ikke derfor. Men jeg også godt føllet kan ligge lidt og klemme måske når hoppen ikke har kunne røre sig så meget i løbet af natten..
    Held og lykke med det ellers..:)

• #2   29. apr 2011 tak for det smiley Jeg ringer til dyrlægen hvis ikke det er holdt op når hun har folet eller hvis det bliver værre smiley

Kommentér på:
Trækker på det ene bagben..Ifol

Annonce