{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  De Noir vs. Sonny boy
  • #2   4. sep 2011 Jeg har to De Noir du kan se dem begge på min profil.

Vil sige at temperamentet på dem er meget forskelligt men man kan klart se at de har samme far (den ene er don schufro til mf og den anden øxenholms prins paris)

Den ene er den rolig og kan rides af alle imens den anden er mere vågen og opmærksom

Jeg er meget imponeret over de nois afkom hvilket også er grunden til at jeg købte nr to hvilket jeg ikke har fortrudt

• #3   4. sep 2011 Jeg kender ikke til sunnyboys afkom, men min De Noir har også et dejligt temperament. Nem at håndtere, men jeg vil så også sige, at hun er riiimelig tændt under rytter.

• #4   5. sep 2011 Det kommer meget an på hvilken der passer bedst til din hoppe, det er vigtig for det første at finde ud af hvad man vil med afkommet, hvad skal det bruges til, skal det sælges eller beholdes osv.

Er det en lille hoppe ville jeg allerede der fravælge de noir da han kan avle lidt småt. Jeg vil sige han avler meget forskelligt med hensyn til temp nogen er utrolig cool og andre har lidt tendens til at krave på væggene.

Finde hoppens kåringsbedømmelse, hvilken karakter den har fået, udtagelser fra dommerne og se på hvilke svage sider den har og vælge den der opvejer hoppens svage sider bedst.

Begge hingste har avlet super fine afkom

• #5   5. sep 2011 først og fremmest skal du vælge en hingst som passer til din hoppe, med det sagt så kender jeg ikke Sunny Boy, men jeg er smask forelsket i De Noir og vil rigtig gerne have et føl efter ham, desværre er min egen hoppe en smule for smal og ædel, men kunne godt finde på at finde en hoppemave så jeg kan få mit føl smiley

Men du bliver nød til at kigge kritisk på din hoppe og se på de "fejl" hun har som den mulige hingst måske kan rette op på (: Feks mit er meget smal, så hun skal gerne have en lidt mere robust hingst så der kan måske komme mere fyld på føllet (:

• #7   5. sep 2011 Jeg har et Sunny Boy afkom - kig evt forbi Gørklintgårds Sandor.

Jeg har arbejdet med en del Sunny Boy afkom - og jeg må sige at to ting går igen - gode gangarter og et godt sind smiley

Og så har jeg også set en del Sunny Boy afkom med ganske gode springegenskaber, selvom det måske ikke er så relevant, hvis du ønsker en dressurhest smiley

• #8   5. sep 2011 jeg vil ikke lige frem sige at de noir afkom er rolige smiley
    min er hvertfald ikke. men de er dog super arbejdsvillige og kører aldrig trætte.

du kan se Karisma som er de Noir afkom smiley

• #9   5. sep 2011 Ja min er den sødeste dreng i verden og rigtigt cool overfor ting - kigger ikke til stævner osv.. men han blir nemt tændt og er en følsom hest under ridning.. Men De Noir har virkelig lavet mange lækre afkom.. Man kan vist også sige at de fleste er meget ædle og har små fine hoveder smiley

• #10   5. sep 2011 Følger lige med smiley

• #11   11. sep 2011 De Noir . helt klart.

• #12   13. jan 2012 vil også helt klart sige De Noir, vi har et efter ham, som bliver 3 iår. han er meget rolig og så god af sig over for andre. han er cool over for ny ting og slet ikke nersøv på nogle måder. han var hingst til han blev 2 år og det kun man slet ikke mærke på ham at han var hingst.

Kommentér på:
De Noir vs. Sonny boy

Annonce