{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Brunster, hvad er normalt {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger, hvad er normalt. Jeg er klar over en hoppe er i brunst ca hver 3 uge.
Jeg købte mig denne traver hoppe 6 august, og fik hende hjem den dag. Vi havde på det tidspunkt en hingst gående på fold skråt overfor hende, og hun stod i boks ved siden af ham. ( der var plade imellem, de kunne kun nuldre muler over bokskanten)
Nu er mit spørgsmål så... burde hun ikke være kommet i brunst ?? både fordi det er årstiden, hun er kommet et nyt sted, og der var en hingst.

Hun har endnu ikke vist nogle som helst tegn på brunst overhovedet. og har haft hende siden 6 august.

tidligere ejer har kun haft hende fra 25 maj, til 6 august. og ved derfor ikke hvordan hendes "normale" brunster har været.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brunster, hvad er normalt
  • #1   21. sep 2011 Det er ikke lige årstiden til brunst.... de mange hopper har vist deres sidste brundt når vi når slut august/ start september... især sådan et år hvor det har været koldt og vådt.

    Og så er det ikke alle hopper der viser lige tydelig brunst... selv ikke med en teaser hingst, og slet ikke så sent på sæsonen.


  • #2   21. sep 2011 det er slet ikke sikkert du bemærker det. Min hoppe flipper helt ud når hun er i brunst, men andre viser overhovedet ikke tegn på det(:

  • #3   21. sep 2011 Jeg har haft min hoppe i snart et år og har ikke bemærket at hun har været i brunst endnu;) hun er dog utrolig hestegal i øjeblikket...

  • #4   21. sep 2011 vi fik for snart 3 uger siden ny hoppe i stalden, og jeg skal da lige love for hun er i brunst nu, også så det basker smiley hun danner par med min fjordvallak hehe.. det gør hopperne gerne når de er i brunst. så han har næsten altid "kæreste på" smiley da han er ene herre ud af flokken på ialt 8.

    jeg mener bare, de andre hopper vi har i flokken, viser meeeeeget tydelig brunst. og da min hoppe har lidt temperament, også overfor de andre heste, synes hendes temperament jo at sku ændre sig hvis hun er/ har været i en brunst.. men dette synes jeg ikke har været gældende.. hun køre samme stil som " altid"




Kommentér på:
Brunster, hvad er normalt

Annonce