{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

Kraftige DV hingste {{forumTopicSubject}}

Heej HGér

Hvis nu Ariel aldrig bliver ridehest skal hun jo være avlshoppe smiley Men ved virkelig ikke hvilke hingste eg skal gå efter smiley

Vil gerne have mere fylde ( Syntes hun er lige spinkel nok)
Mere skulderfrihed
Og så et godt temperament

Vi snakker Dressur hingste

Hun har Akinos som far og Le Mont H som Morfar smiley

Er selv helt vil med Skovens Rafael, ville de passe sammen? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kraftige DV hingste
  • #1   22. jan 2012 Blue Hors Don Olymbrio er jeg helt forelsket i. Det er en forholdsvis ny hingst, men den er lidt "gammeldags" og kraftig i type. Og SUPER lækker! Er spændt på at se den i herning til marts.

• #2   22. jan 2012 Enig om Olymbrio! smiley

Selv ville jeg elske en Mini-schufro.

• #3   22. jan 2012
    Hvorfor skal hesten være avlshoppe? Hvad skal føllene bruges til? :o)

• #4   23. jan 2012 DS mødre kan godt blive hingstemødre !! Det skal være en RDS eller RDH hoppe, og hvis hingste er ekstra ordinær gode egenskaber i forhold til avlsmålet, kan der give dispentation for manglende R. Læs DV´s nu DV´s regler smiley

Du har en hoppe, ud af holstener blod, og hvis du mangler skulderfrihed, og rammer, som jeg måske formoder du mener hoppen mangler, så vil jeg kigge på Freezbee Pari. Her er der også en reel chance for afkommet kan springe, hvis den ikke kommer til at fungerer optimalt i dressuren.

Som andre siger, så er det ikke lige tiderne til bare at avle, for at avle, og lidt mere info om hoppen, kunne nok være nyttigt.

• #5   30. jan 2012 Med fare for at fornærme nogen, vil jeg våge at påstå at Skovens Rafael ikke passer til ret mange hopper... derfor ville jeg ikke bruge ham hvis jeg var dig, jeg ville i stedet bruge nogle af de hingste, man ved har lavet rigtig mange gode rideheste og derfor er avlssikre, efter min mening er nogle af disse heste i Danmark: Katrinelunds Tailormade Temptation, Blue hors Don Romntik, Blue Hors Romanov og Blue Hors Zack. alle disse hingste har hvert år mange hingste fremstillet i herning, deres afkom dominere kåringerne og de gør sig på konkurrancebanerne. alle tre hingste lever op til dine krav.

Kommentér på:
Kraftige DV hingste

Annonce