{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

hvorfor gør min hoppe sådan! {{forumTopicSubject}}

Min 1.pony hoppe Musse - ifol og skal fole ca. 10 juni, går på fold med min miniature hingst Trold og miniature hoppe Cirkeline.

Hver dag når de kommer ud, går Muse hen til Trold og de hviner og spjetter med forbenene og så vender Musse sig om og løfter halen og ligesom tisser på Trold.

er det en form for dominans - da hun er førehoppen i flokken?

Anita

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorfor gør min hoppe sådan!
  • #1   17. mar 2004 de plejer jo som regel at gøre det der når de er hingste gale (hoperne). Men ved ikke hvorfor den gør det hvis hun er i fol. Kan du se på hende at hun er med føl? Alstå er hun blevet bredere?

Qnuz Stephanie

• #2   17. mar 2004 Ja - hun er meget tyk, og hun er testet drægtig ved dyrlægen, allerede i december måned. Jeg kan mærke føllet sparke nu.

Men hun bliver heller ikke ved med at blinke til ham,kun en gang, og så tisser hun. Han viser heller ikke interesse i hende, som han ellers ville, hvis hun var hestegal, og når hun er det - ja så er man ikke i tvivl, hun står simpelthen bare og spreder ben og bliver helt hudløs mellem benene.

• #3   17. mar 2004 Ej det er da underligt, men tror ikke du skal være nervøs for noget. Det kan være hun er lidt hingstegal selvom hun er drægtig. ligesom at der er nogle kvinder som stadig får menses mens de er gravide, det burde man jo heller ikke få. Så jeg tror ikke det er noget der betyder noget!

Qnuz Stephanie

• #4   17. mar 2004 Det er fordi hun er i fol... Kan ikke huske hva det hedder...
    Vores hoppe donna gjorde det også... Ja det er det samme som når de er hestegale!
    Bare rolig..
    Det skal nok gå væk!
    Kine!

• #5   17. mar 2004 Mange hopper gør som din når de er drægtige. Det er helt normalt, og så længe hingsten ikke er interesseret, så behøver du ikke gøre dig nogle bekymringer.

Kommentér på:
hvorfor gør min hoppe sådan!

Annonce