{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.557 visninger | Oprettet:

Angående pris på en Falabella {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad en en Falabella koster herhjemme og hvem der avler dem? Jeg har læst meget om dem...men har endnu ikke set nogle priser på en.

Mvh. Mia Lund

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Angående pris på en Falabella
  • #1   16. sep 2006 uha.. det kommer an på om den har stamtavle eller noget..

min venindes søster købte en avlsgodkendt hingst for 25.000 og han er falabella

• #2   16. sep 2006 En af mine veninder har en rød pony med hvid man og hale.. Hun siger det er en falabella.. Hun købte ham af en hestehandler som påstod at han var falabella men jeg syntes han ser for kraftig ud.. Der har os været en pige på ti oppe og sidde på ham, burde han brase sammen? Kan den godt være rød?

• #3   16. sep 2006 Camille:

tror ikk der sker noget hvis man lige sætter sig op på dem, men sundt, det er det ikke..

og jo, tror godt de kan være røde.

men hvis den er købt fra en hesterhandler, og ikk har stamtavle eller noget, så er der ingen der kan påstå at den er ren falabella ud over dem der avlede den.

• #4   16. sep 2006 Camille med dejlige Charlie !

De knækker selvfølgelig ikke lige sammen, men en falabella ville få meget meget ondt i ryggen af det og sikkert også nogle skader .. Jeg mener jeg har læst de kan være alle farver ..

Kommentér på:
Angående pris på en Falabella

Annonce