{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Føl kommer uventet.
  • #2   27. aug 2012 Min hoppe, Destiny kom også uventet. Det var godt nok en mærkelig oplevelse, haha smiley

• #3   27. aug 2012 Jeg fik for 2 år siden min "Upsen".. Min fjordhoppe havde termin 6 dage før så da jeg tjekkede hende om natten stod der pludselig et føl i min 30 år gamle shetlænders boks.. Ingen vidste at hun var drægtig (hun havde været smuttet under hegnet til hingsten, men dyrlægen mente ikke hun var drægtig, så vi havde glemt det igen)..

• #4   27. aug 2012 Hoppen klarede folingen selv og føllet var oppe at stå da jeg opdagede dem, men hun var ikke tør endnu, så hun var stadig helt ny smiley

• #6   27. aug 2012 Købte en 3-års for 10 mdr siden, som ikke ifolet. I juni i år, bliver hun bare tykker og tykker, mor pjatter med hun har føl, skriver til gamle ejer, hvor det viser sig at hun har gået med hingst i 2 mdr, men hun havde været i brunst efter, så de regnet ikke med der var noget. 8 juli kommer der den fineste hoppeføl. Så man må sige jeg har skudt papegøjen smiley Og hun klare sig flot, eftersom jeg havde taget min hest fra græs om natten, givet mindre at spise, redet noget længere fordi hun blev så tyk smiley

• #7   27. aug 2012 Jeg købte en shetlænderhoppe for 6 år siden, og året efter jeg havde købt hende var hun godt nok lidt tyk, men hun var jo bare lidt fed af sin vinterhuld og vinterpels. Pludselig stod der så et føl i stalden d. 19 marts 2007. Årh, det var en dejlig lille overraskelse. "Føllet" har vi endnu, men hans mor blev desværre aflivet i maj i år ):

• #8   27. aug 2012 Vi fik i 2008 et lille shetter føl, vi troede ikke hun var ifol, da hun havde været i brunst masser af gange, men hingsten havde vidst fundet hjem til os, og hoppet på hende igen, og hun har altid været lidt småfed, men vi fik en hingste føl, han er dog givet væk, men kender den nye ejer (:

• #9   27. aug 2012 da jeg havde min gamle hoppe musse, besluttede vi for at hun skulle i fol, men den tideligere ejer sagde at det var umuligt! Så det glemte vi alt om igen, i mellemtiden passen vi en lille hingst, som ikke kunne "nå".
    Efter nogen tid, efter jeg havde redet hende kom der mælk ud? Vi ringede til vores dyrlæge, men han sagde at det ikke var noget, så hun kom ud på marken igen. Næste morgen kl. 5 kom min far ind og begyndte at vægge mig, han sagde at der stod et føl på marken, en jeg troede ikke på ham, men gik med ud alligevel. Da vi kom der ud stod det sødeste hoppeføl (Zafira). Men det værste var at hun var blevet født en nat med frost... i April. Og med en hingst på marken.... ikke lige det bedste, men hun er blevet super lækker!!! smiley

• #10   30. jan 2013 Kom nu<3

Kommentér på:
Føl kommer uventet.

Annonce