{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.914 visninger | Oprettet:

Pavo Podo lac {{forumTopicSubject}}

Hej HG..

Jeg er simpelthen så skuffet, og samtidig glad for at jeg er så vanskelig med mit foder..

Jeg var i Tyskland igår, og kiggede på foder til tøserne. Tog et sats og købte det foder fra pavo specielt beregnet til drægtige hopper. (Pavo Podo lac)

Forhandlerne sagde at der er ALT i hvad de skal bruge og de er dækket hundrede procent ind med vitaminer..

Haha min bare numse.

Da jeg kom hjem valgte jeg for sjov og for sikkerhedsskyld at sætte foderet ind i foderplaner fra sund hest.
Det viser sig sørme at alle mineraler så er i underskud.

Hvis jeg skulle dække mine to små hopper ind skulle de have over 3 kg dagligt hvor pavo anbefaler 300 gram dagligt til mine heste..

Jeg er så skuffet og tænker over hvor mange hesteavlere g private hesteejere tror at deres heste er dækket komplet ind hvor sandheden er en anden..

Og gudskelov for at jeg er så vanskelig at jeg tjekker alt..

Indlægget er lavet som afløb for skuffelserne og samtidig som advarsel for at i andre ikke får hopper som mangler vitaminer osv..

Øv for pavo herfra.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pavo Podo lac
  • #1   6. okt 2012 opdagede vi også efter vi købte det smiley mener vi puttede en smule natures best i.

• #2   17. feb 2013
    Mener nu altså pavo skriver deres indikationer som PR 100 gram.... så det passer altså fint med de 300 gram pr dag.

Står der at det er pr kilo da...??+

• #3   17. feb 2013
    ellers er 3 kg altså ikke mere end de ville ha skulle ha i alm foder, så hvis det er et fuldfoder produkt så er det 1½ kg pr måltid hvis de får 2 gange dagligt.

Min dreng får 6 kg foder pr dag. i roepiller, men kan godt se det bliver idt dyrt med kornblandinger og ed stivelse osv...ikk så sundt i sidste ende.

håber d du finder ud af det og finder noget du kan bruge

personligt er jeg super glad for Sct hippolyts Nature mysli, det er billigt og en 500 gram 2 gange daglig så er de dækket mere end rigligt ind trods at den også er lidt lav i det forskellige. mine har altid kørt rigtig godt på det smiley

ellers er der...Cravo mineral til gravide hopper, det er sådan nogle små piller i en halvstor spand, det fik min da vi troede hun var gravid og det dækker helt ind smiley måske det var en mulighed smiley

• #4   17. feb 2013 Jeg ville nu bestemt mene at 3 kg foder dagligt er alt alt alt for meget til en shetlænder.. smiley

• #5   18. feb 2013 .
    En shetlænder...jo det ku da godt tænkes XD

troede det var en stor hest smiley

Men jo det er da lige en tand meget smiley

Kommentér på:
Pavo Podo lac

Annonce