521 visninger
|
Oprettet:
Rideopstart af drægtig hoppe {{forumTopicSubject}}
Jeg ville gerne høre jeres meninger om noget. Jeg har en hoppe som er 7 måneder hende. Hun er ikke blevet redet siden 30. Dec, pga frosten. Hun er på ingen måde stor eller mærket af at være drægtig. Kan jeg begynde at ride hende igen nu? Naturligvis stille og roligt da kondien ikke er til ret meget... Hun trives bare bedst som ridehest, og bliver sur når hun ikke bliver brugt...
feb 2009
Følger: 40 Følgere: 58 Heste: 3 Emner: 3 Svar: 140
Det skal du naturligvis selvom, men når hun nu allerede har stået stille i 2 måneder syntes jeg det var bedre at leve noget andet, end ridning den sidste tid
dec 2003
Følger: 33 Følgere: 38 Heste: 1 Emner: 69 Svar: 1.452
okt 2007
Følger: 213 Følgere: 182 Heste: 8 Emner: 52 Svar: 1.654
Så når min hoppe bliver sat i fol, vil jeg stadig ride hende, og til sidst bare ud på nogle skridtture uden sadel
apr 2009
Følger: 46 Følgere: 40 Heste: 7 Emner: 73 Svar: 625
da det styker hesten, når den skal fole, og fordi du rider den igen lige efter er for bedre og stresse hesten lidt, så den bliver bedre ren, altså alt i maven kommer bedre ud, det er sådan jeg har lært det, og mine føl er blevet til noget stort idag.
du kan finde Locky asterix og Locky classic.
allerede da Asterix var tre mdr gamle kom han på vej tur med mor, det er nok derfor han er så trafik sikker nu.
held og lykke
jan 2007
Følger: 68 Følgere: 61 Heste: 2 Emner: 450 Svar: 3.839
Synes da bare du skal ud og skridte nogle stille og rolige ture, lade være med at forhaste noget. Lyt til hendes signaler. Vil hun trave, så lad da hesten i kortere intervaller.
- Hyg jer for hulen!
okt 2007
Følger: 55 Følgere: 50 Heste: 8 Emner: 43 Svar: 148
Rideopstart af drægtig hoppe