{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Quinton DVH 977
  • #1   6. jun 2013 han står ved Poul Erik Olsen, Stald Harres skal du Google. Man skal bare søge om at bruge ham, da han ikke er på hingstelisten...

  • #2   6. jun 2013 Har han en hjemmeside?
    Det er at han ikke står på hingstelisten er mit mindste problem lige nu smiley
    Ved du om stadig bedækker naturligt?


  • #3   6. jun 2013 Det skulle han gøre, tror ikke de bøvler med inseminering..

    (link fjernet)

    (link fjernet)


  • #4   6. jun 2013 Skal det være spring, for var der ikk en annonce herinde med Michellino???

  • #5   6. jun 2013 Mange tak smiley

    Ja det skal være spring smiley


  • #6   7. jun 2013 Må jeg spørge hvorfor det skal være "naturlig" ?

    Tit kan man få lige så godt resultat med rå sæd, hvis det er problem hopper. Men det kan jo være det er afprøvet smiley


  • #7   8. jun 2013 Det er sådan set kun for at have et alternativ, da vi prøvet at inseminere på 4 brunster sidste år uden held og det ser ud til at gå samme vej i år. Så tænkte lidt på om man skulle prøve at få sæd uden "fortynder væske" eller naturlig bedækning som et alternativ, nu hvor det andet ikke kører så godt.
    Hoppen skal ikke flyttes, så ved ikke hvor nemt det så er med fersk sæd...


  • #8   8. jun 2013 Mener at volstrups Casillas bedækker vidst naturligt. Det er så spring smiley

  • #9   8. jun 2013 Hvis ikke hoppen kan flyttes, så er ufortyndet sæd ikke en mulighed, da det ikke kan holde sig særlig længe.

    Men det samme gælder jo næsten en naturlig bedækning smiley Det er de færreste der kommer ud med hingstene nu til dags.

    Casillas står i Tyskland og bedække ikke naturligt, men går i sporten på fuld tryk. Men Völz har altid en stod hingst i deres kollektion.

    Må jeg spørge hvem I bedækker med, ikke at det kommer mig ved. Men nogen hingste er jo mere fertile end andre.


  • #10   8. jun 2013 Vi prøvede Lambrusco 3 gange, og Cabachon 1 gang sidste år. Og i år har vi prøvet med Cavall Ask, så har da prøvet både nyt og gammelt... smiley



  • #11   19. jun 2013 assendruplunds cayman bedækker naturligt det er en cajus søn og han laver super lækre føl smiley

Kommentér på:
Quinton DVH 977

Annonce