{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opstaldning af hingst i/ved Horsens hvor?
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

Følgere: 41 Emner: 131 Svar: 8.676
    #1   18. okt 2013 Hvorfor lige en hingst , hvis man må spørge

• karina k
    karina k Tilmeldt:
    mar 2008

Følger: 66 Følgere: 65 Svar: 271
    #2   18. okt 2013 Hvad for hingst skal du have, og hvad mener du med et GODT sted ?
    Man får vel egentlig , hvad man betaler for jo .

• #3   18. okt 2013 Vil ha mig en hingst da jeg er vild med deres temperament og den måde de kan vise sig på og har altid gerne vil ha en

Og ja prisen vejer os op i hvad man får og dov heller ikke helt da jeg har set steder til 1500kr der intet mangler og alt er nyt og steder til samme pris som er fallefærdig og ind da måske uden ridehus smiley

• #4   18. okt 2013 Karina k
    Har ikke fundet mig en i nu

• karina k
    karina k Tilmeldt:
    mar 2008

#5   18. okt 2013 Nåååå . det var nu også mere størrelsen på hingsten jeg tænkte på .
    Men derudover så betyder hvad de til byder af foder , grovfoder , folde ovs vel mere end om der er ridehus eller ej .
    Sådan realistisk set i forhold til hesten .

• #6   18. okt 2013 Når smiley men den skal være ved de 170 da jeg har lange ben

Og ja selvfølgelig men vil nu gå efter ridehus smiley

• #7   18. okt 2013 Har Karina ikke hingste? Hun har selvfølgelig ikke ridehus.

• #8   18. okt 2013 Jo har hun men må ærligt indrømme er ikke vild med hende så vil aldrig ha hest ved hende

• #9   18. okt 2013 Tror det er svært at findet et sted i Horsens til en stor Hingst smiley
    Min ene Plag Maxamillion valgte jeg at han skulle være hingst, men det var umuligt at finde et sted med hal der ville tage ham ind smiley Så nu er han vallak..

• #10   18. okt 2013 Og dem der engang tog hingste ind tager ikke rigtigt mere, da de hingste de havde kunne ejerne ikke styre så det går ud over andre nu da de ikke ville tage hingste ind mere smiley

• #11   18. okt 2013 Ja det er ikke nemt og syntes det er synd.... Ellers må jeg snart købe min egen gård og havde den der smiley

• karina k
    karina k Tilmeldt:
    mar 2008

#12   19. okt 2013 Jo Anja , det er rigtigt, at jeg har hingste . 4 voksne af slagsen .
    Og det er slet ikke fordi jeg tager andres hingste ind . Det var jo bare en generel snak om forhold for hingsten og prioritering af faciliteter .
    Men ellers skal du have tak Nathasja Lee for dine pæne ord .
    Jeg aner ikke lige, hvem du er .

• #13   19. okt 2013 Karina, du er den eneste i Horsens jeg ved har tjek på hingstehold og muligvis ikke ville have problemer med at opstalde en smiley

• karina k
    karina k Tilmeldt:
    mar 2008

#14   19. okt 2013 Det var godt nok en MEGET pæn kommentar Anja . Kram til dig.
    Men nej du har ret hingste er en stor prioritet her . Deres forhold , velbefindende og håndtering betyder MEGET for mig . Men det er jo også fordi jeg virkelig tænker over hvor de går på folde og i hvilke bokse de står og deres håndtering generelt .
    Har da også haft andres opstaldet , men det kræver sit jo både af folde , folks holdninger til opdragelse osv . Derudover ønsker jeg IKKE at andre har bedækkende hingste , da jeg hverken har ekstra bokse til fremmede hopper og fordi hingstene jo er tændte med de hestegale hopper .
    Så JA det er ikke lige nemt for andre at købe sig en hingst .

Kommentér på:
Opstaldning af hingst i/ved Horsens hvor?

Annonce