{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
614 visninger | Oprettet:

Glædesindlæg! :D :D Hest springer igen. {{forumTopicSubject}}

Godaften alle på hg!

Det er godt nok længe siden jeg har været så glad smiley
Jeg skrev for laaang tid siden at min hest nægtede at springe, og at den stoppede og hidsede sig op, selv på små spring. Det tog så meget overhånd efter en pause på 2 måneder fra spring, pga. vi manglede lidt grundridning. Efter det var hun begyndt at stoppe og løbe af på alle spring, og efter.
Jeg sprang så tirsdag, hvor min hest bare jordede direkte igennem små kryds, selvom jeg prøvede at lægge ben til og støtte hende.

Så valgte at tage kontakt til hendes gamle ejer, der er springrytter. Om hun ikke kunne tænke sig at hjælpe os igen, for det har hun også gjort tidligere smiley
Så i dag var hun ude, og jeg havde egentlig forstået på det hele vi skulle løsspringe, så jeg kom ridende uden sadel og kun i hovedtøj. Men hun smed så sin lækre springsadel på, og tog et par runder, og de fandt hurtig hinanden og melodien. Så efter det satte jeg mig op. Hold da op, fik jo en helt anden hest igen! Og så fik jeg lidt undervisning i hvad jeg gør forkert, for jeg ved jo godt det er mig det er galt med.
Men hold da op jeg var pavestolt! smiley

Hvad har I brugt jeres dag på? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Glædesindlæg! :D :D Hest springer igen.
Kommentér på:
Glædesindlæg! :D :D Hest springer igen.

Annonce