{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

catharina P
catharina P
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

roepiller og andet foder {{forumTopicSubject}}

hej
er for nogle måneder blevet den glade ejer af en Fell pony.
har indtil den første stået på græs døgnet rundt, nu kommer hun ind for natten og får suppleret op med lucerne en håndfuld og et par håndfulde leisure 5, samt vitaminer og hvidløgsgranulat, samt æbler. hos tidligere ejer er hun blevet fodret med havre, roepiller og lucerne. jeg vil gerne forsætte med lucerne og leisure 5,
mit spørgsmål går på hvor meget hun skal ha af hver, når jeg også begynder med roepiller, da dette er indkøbt. hun vejer 400 kg.
mange hilsner cat

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  roepiller og andet foder
  • #1   21. okt 2013 1kg leisure mix og 2 øser opblødt roepiller og nogle håndfuld lucerne. Dette fordelt på ihvertfald 2 måltider om dagen.

Hvis du gir 1 kg leisure mix om dagen er hun dækket ind med vitaminer og mineraler.

• catharina P
    catharina P Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #2   21. okt 2013 hej Dorte
    du skriver at hun er dækket ind med vitaminer og mineraler med leisure, det vil sige at de racing minirals jeg har, ikke skal bruges. syntes at 500 g ser voldsomt ud, men det er nok mig.
    2 øser roepiller hvor mange g er det? har de blå foderskeer, fra NAG de kan ta 250 g, er det dem du mener? tænkte at starte ud med kun roepiller og det andet foder om aftenen og så lidt lucerne og leisure til morgen, til det begynder at blive koldere, vi har også en del græs tilbage.

Kommentér på:
roepiller og andet foder

Annonce