{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
687 visninger | Oprettet:

Børnevenlige Rideskoler {{forumTopicSubject}}

Findes der stadigvæk børnevenlige hyggelige Rideskoler med plads og fokus på børn .. Begyndere mm .. Vi den store pony til at stå et dejligt sted der er helt i orden men ikke optimalt med piger på 6 og 8 år når jeg ærger mig over de ikke er på e rideskole som i gamle dage siger mine hesteveninnder at de findes ikke mere .. Ingen steder i landet ... Har de ret ..er alle steder blevet til rene opstaldningssteder

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Børnevenlige Rideskoler
  • #1   23. okt 2013 Ja!
    Nu kan jeg så godt nok se, at det er langt fra der hvor du bor, men lejre rideskole (på Sjælland, nær Roskilde) er et helt fantastisk sted til at få sin grundridning på plads, og nogle rolige ponyer. Der er også privat opstaldede, men de er så venlige alle sammen, og de står i en anden stald end rideskole hestene. Men jeg må give dig ret, der er mange steder der er blevet meget 'fine i det'.

• #3   23. okt 2013 Jeg syntes nu jeg er stødt på flere rundt omkring i sønderjylland smiley
    Jeg syntes nu nærmere jeg mangler et sted for unge mennesker der ikke kun handler om at være den bedste smiley

• #4   23. okt 2013 Jeg vil da sige at vores rideklub NRC har stor fokus på børn og begyndere. Så jow de findes stadigvæk:-)

• #5   23. okt 2013 Altså jeg startede med at ride på en sports rideskole som overhovedet ikke var børnevenlig for der skulle man enten have egen hest eller have været der fra "begyndelsen" for at kunne komme med i fællesskabet. Men jeg kan helt klart anbefale snorgaarden i langholt, for da jeg kom dertil var eg meget genert og troede engenligt at det var ligsom en sportsrideklub. Heldigvis var folk meget åbne unge som gamle og jeg har fået et par rigtig gode veninder smiley der er en del hold for de mindre, og næsten hvergang jeg kommer derud møder jeg nogen af dem hvor de bare går og hygger sig med kattene smiley der er også mange aktiviteter som de kan deltage i.

Der er også en rigtig dejlig ridelejr hvor både små og store har det sjovt smiley
    Hjemmesiden er SRla.dk og snorgaarden.dk smiley

• #6   23. okt 2013 Jeg er bare ikke stødt på dem længe men dejligt de stadig findes

• #7   23. okt 2013 For de fleste rideskoler vil ordentlige forhold for hestene/ponyerne gøre en stor forskel. På rigtig mange rideskolerne bliver hestene skøre i bolten af alle de forskellige ryttere og signaler og de bliver højest sandsynligt ret ofte rykket i munden og lignende af nybegyndere. Jeg tror det er en bedre ide bare at droppe ideen om rideskoler, og istedet finde en part hest og en privat underviser. Underviserne på de rideskoler jeg kender har jeg aldrig set gøre andet en at diktere børnene rundt og skrige af hesten hvis den gør noget galt smiley

• #8   23. okt 2013 Ponyrideklubben i Haderslev er vist et ret godt eksempel på en rideskole for børn og unge...den er der virkelige på børnenes præmisser og det virker til de har det rigtig godt socialt der. Har tit mødt dem på stævnepladserne...der er altid en stor flok afsted (også selvom det måske kun er 2 der skal ride). De har fælles madkurv med og hygger på kryds og tværs smiley

• #9   23. okt 2013 Vasehus rideklub nær Klejtrup når de bedste ponyer!

• #10   23. okt 2013 Hvis det er fordi børn skal gå til ridning der så Bkr børkop rideskole er god men vil frafåde dig til ikek at få en pony opstaldet har mine 2 nu og der er ikke styr på noget men ellers god undervisning smiley

• #11   23. okt 2013 Hvor er i fra??? smiley

• #12   23. okt 2013 elmelund rideklub i grønhøj 7470 karup har næsten ikke andet end ponyryttere den yngste er 3 år smiley så vi må da være lidt børnevenlige smiley

• #13   23. okt 2013 Petersmine ridecenter v. mørkøv vestsjælland er stadig det hyggeligste sted i verden med god fokus på både børn/voksne og hestene smiley
    der lærte jeg at ride som stor pige og jeg nyder at følge med i hvad der sker over facebook.

Det er ejet at Alex og Inge Birksted der også står for alt vedr. hestene og underviser sammen med deres ældste datter.

Havde jeg pengene var det dér mine børn skulle lære at ride smiley

• #14   23. okt 2013 J M A vi bor ved haverslev i Nordjylland men måske jeg skulle flytte tilbage til Sjælland kan jeg se

• #15   23. okt 2013 Egholm ridecenter i nordsjælland

• #16   23. okt 2013 Men Anna mine piger har jo haft deres egne ponyer siden de var små - jeg kunne bare godt drømme om et sted med flere på deres alder mm

• #17   24. okt 2013 Ok så er det desværre for langt fra vores dejlige klub smiley

Kommentér på:
Børnevenlige Rideskoler

Annonce