{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
867 visninger | Oprettet:

Kender i Tulle? :) {{forumTopicSubject}}

Hej med jer alle sammen.
For et år siden cirka fik jeg Tulle.
Vi købte hende af en flink mand nede på Bogø. Han fortalte at hun havde gået rideskole, og at hun har været lejet ud til nogle ridelejre, eller noget.
Men ellers ved jeg ikke rigtig andet om hendes fortid.
Jeg søger alt information om hende! Jeg vil virkelig gerne vide mere om hende.
Der har været en pige som kontaktede mig. Hun havde vidst nok aldrig redet hende, men hun var på rideskolen. Og hun fortalte at Tulle havde redet lidt western.

Lige lidt info om tulle.

Billede : http://www.hestegalleri.dk/galleri/storbilledevisning/210979-anden_saerlig_race_tulle__my_one_and_only3#/1

- Stangmål: 1, 38
- Alder: Tidl. ejer, fortalte hun var tretten, men efter hendes tænder synes dyrlæge altså at hun ligner en på 16 smiley
- Hun er en hoppe, hvis ikke lige den er regnet ud smiley

Ellers. Så tjek hendes profil http://www.hestegalleri.dk/galleri/210979-anden_saerlig_race_tulle__my_one_and_only3

Hvis i har lyst til at dele det i ved, så skriver i bare i kommentar, eller PB smiley

Mvh Amalie&Tulle smiley

smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D smiley :D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kender i Tulle? :)
  • #1   23. okt 2013 Håber du finder mere Info smukke smiley smiley

• #2   23. okt 2013 Taak skat smiley
    Miss u smiley

• #3   23. okt 2013 Hvor længe red du hende? smiley
    Hun ligner utrolig meget min gamle pony Tulle smiley Hun står på min rideskole og du kan se hende på min profil, ved ikke lige om det er hende ? smiley

• #5   24. okt 2013 Team hark - Ja, jeg har faktisk godt set den pony. Men da jeg fik kigget nærmere på den, kunne jeg se at deres aftegn i ansigterne ikke var en. Som Ibenip også siger smiley

• #6   26. okt 2013 Hvad vil du gerne vide? jeg har kendt Tulle i mange mange år, og hun har stået opstaldet i Ådalsparkens Fritidscenter i nordsjælland, hvor jeg før gik i fritidscenteret, og nu arbejder. så du kan bare spørge løs! smiley

• #7   26. okt 2013 Ok, jamen tusind tak smiley
    Skal vi tage den i PB? smiley

• #8   27. okt 2013 Det bestemmer du ??

• #9   27. okt 2013 Øv ville godt følge med haha smiley

• #10   27. okt 2013 Haha.
    Okay. Jamen så tager vi den da herinde.
    Victoria. Har du nogensinde redet hende?
    Og i det hele taget. Hvordan oplevede du hende? smiley
    Og er der noget når du tænker på hende, du specialt kommer til at tænke på? smiley

• #11   27. okt 2013 ja jeg har redet på hende mange mange mange gange! vi har på stedet kun 6 heste, og det fungerer som en rideskole, derfor kunne jeg ikke undgå at ride på hende mange gange! smiley hun var en meget sød, men også meget bestemt pige, som man skulle passe på! hun lavede i en periode meget rodeo, hvor at hun lige pludseligt fik et flip og lavede tyre-rodeo rundt på banen, ikke skide godt med små børn på en rideskole! og hun havde også en periode hvor hun bed meget ud. så hun havde sine dumme perioder, men var ellers en sød hoppe. jeg tænker nok mest på hendes ballade, men samtidig den søde pony hun også var. jeg red nogle år på hende på ridelejeren hvor hun kommer fra, og hun er jo en helt fantastisk westernhest! har du prøvet at sætte barrelrace, og polebending baner op og ladet hende ride? jeg er 200% sikker på at hun ville elske det, især hvis du lod HENDE ride! jeg vandt mange af konkurrencerne, fordi jeg netop bare sørgede for at blive siddende på hende, og så styrede hun rundt!

hvis du ikke ved det kommer hun fra den ridepension du formentlig har hentet hende på, de var før på Møn, og er først flyttet til Bogø for 2 år siden. der har hun altid været, og det er også dem vi lejede hende af. så vi havde hende hele året rundt, bortset fra sommerferien hvor hun var på deres ridelejr... smiley

mere du vil vide? smiley

• #12   27. okt 2013 hvor har du hende stående nu? smiley

• #13   28. okt 2013 Jeg har hende stående hjemme. Jeg bor i Vordingborg smiley

• #14   28. okt 2013 Jeg tænkte på. Havde hun problemer med sadlen? Altså blev hun sur og sådan når du spændte den?
    Jeg har også overvejet. "så småt" at måske kigge lidt efter en western sadel. Da jeg før har hørt hun var en western hest. Selvfølgelig tror jeg bare det mest er "den store drøm" men alligevel!
    Og det med Tulles Bukkeperioder. Det kender jeg alt til smiley

• #15   28. okt 2013 ja hun har altid været skide sur når man spændte gjord! men husk på… en westernsadel er til at ride western i… ikke dressur/spring! smiley hvem købte du hende af? Kjeld eller den der rideskole eller hvad?

• #16   29. okt 2013 Selvfølgelig er en western sadel til at ride western i smiley Der ligger en lækker skov bag vores hus som jeg forstillede mig at vi kunne øve lidt western i smiley
    Jeg ved ikke lige hvad han hed.. Er Kjeld en mand? xD
    Ihvertfald en rar mand nede på Bogø, der også havde et par andre han skulle af med. Tulles foldkammerat havde vidst spat i benene hvis det siger dig noget? smiley
    - Tusind tak for alt info'en.

• #17   29. okt 2013 ja Kjeld kan det nemlig godt være (en mand), måske stod hun med Pondus?

• #18   30. okt 2013 JA! Det rigtigt!!

• #19   30. okt 2013 Ja Pondus er godt nok en dejlig hest!!! hvordan fandt du hende? og hvad gav du for hende, hvis man må spørge? smiley

• #20   31. okt 2013 Ja, Pondus er rigtig dejlig! Synd at han har spat smiley
    Jeg ved ikke helt hvordan jeg fandt hende smiley
    Mine forældre kom og fortalte vi måtte få hest, og at vi skulle ud og kigge på en om aftenen. Om det skulle være min, eller min lillesøsters måtte vi så afgøre selv!
    Da jeg prøvede hende synes hun jo lige at jeg skulle udfordres. Så hun stejlede jo lige med mig... Så ja. Jeg var solgt smiley
    Jeg er ret sikker på vi gav 8-9 tusind. Hun havde stået stille næsten over 3 måneder eller noget. Så det hele skulle lige opfriskes. Det var altså en udfordring!
    Der blev bukket! smiley

Undskyld det blev lidt langt!
    Havde hun nogen sinde problemer med at være alene?

• #21   1. nov 2013 okay, ja selvom hun er en ballademager er hun stadigvæk en charmør! smiley nej jeg husker det ikke som om hun havde problemer med at være alene, men det var hun næsten heller aldrig... smiley håber du er glad for hende! og at hun har det godt! smiley

• #22   1. nov 2013 Jeg er mega glad for hende! Ja. Hun er noget af en ballademager. I en periode stejlede hun også meget!
    Og tusind tak for alle de svar. Det har hjulpet på alle spørgsmålene! smiley

• #23   1. nov 2013 Det er godt at høre! du skriver bare hvis der skulle være mere! smiley

• #24   2. nov 2013 Tak smiley
    Kan ikke lige komme på mere smiley

Kommentér på:
Kender i Tulle? :)

Annonce