{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med denne sadel ?
  • #1   27. okt 2013 Lidt ja smiley
    Hvad vil du vide?
    Har kun hørt godt om den, og den virker lækker at sidde i


  • #2   27. okt 2013 Jamen har en pony som vi har haft 2 sadler til.... Den ene for lang og uden skuldrefrihed, trods der var sadelmager ude og anbefale samt måle...

    og den anden med for smalt kammer, ellers perfekt i længde m.m.

    Pt står han næsten stille, da vi er igang med at få rettet op på ham efter ridning med dumme sadler... Der skridtes og traves kun en smule max 15 min med ridegjord... Vi skal jo finde en ny sadel...

    Han har kort sadelleje, og er egentlig på udkig efter en 15", men denne laves i 15,5" og tænker med den korte anlægsflade de reklamere med, kunne en 15,5 muligvis godt bruges...

    Vil gerne skåne ham bedst muligt i forhold til sadel, så tænkte at en bomløs måske var noget.... smiley

    Men kender intet til dem, og slet intet til denne her - men synes beskrivelsen tiltaler mig, og den ser ud som om den giver god støtte til min datter... smiley

    Så har vel i bund og grund brug for at vide lidt om fordelene og ulemperne smiley


  • #3   27. okt 2013 Kender en der har den, hendes hest kan ikke gå i rigtig galop, når hun bruger den sadel.
    Når hun har en helt almindelig sadel på, så kan den godt smiley

    Vi ved ikke lige hvorfor, men ja smiley


  • #4   27. okt 2013 Har en baloun C1 som jeg er rigtigt glad for :P! Men ville anbefale dig at prøve sadlerne før du beslutter dig :)! Jeg sad FANTASTISK i C1'eren, men havde ikke meget til overs for C2'eren - ponyen var også gladere for 1'eren, så det er lidt smag og behag smiley

  • #5   27. okt 2013 Problemet er at jeg skal have en 15-15,5"..... smiley

    Men ja skal selvfølgelig prøves før... smiley


  • #6   27. okt 2013 Du kan ikke være helt sikker på tommerne med de sadler, de fås med ret korte anlægsflader :P! Min pony har en 16½, hvis vi skulle op i rigtige sadler, tror jeg han skulle have en 16" :3! Så du må lige prøve at skrive til forhandleren, og høre hvor lang anlægsfladen er , så du kan måle det på din hest :P!

Kommentér på:
Erfaringer med denne sadel ?

Annonce