{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mangler hjælp til ben løft
  • #1   1. nov 2013 hvordan har den det med at stå bundet uden at man røre benet

• #2   1. nov 2013 min lærte det først som 2 års, jeg gjorder det hver gang han fik mad i sin krybbe, løftet benet i kort tid og roste ham og sådan hele vejen rundt, og med tiden som han synes det var okay gjorder jeg det i længer tid af gangen, når han får smed nu (4 gang) står jeg med han i træktov og en med mad i en spand, 2 første gange blev det gjord i boks 1 ben af gangen over nogen dage.

Min nu start 3 års har ikke været i hænder overhoved før han blev 2år

• #3   1. nov 2013 men hvis du ikke har den fortrolig med at få løftet ben til smeden kommer, vil jeg anbefale dig at få en dyrelæge ud med noget beroligende så den ikke får et rigtig grim oplevelse med sin første gang ved smed, bare fordi der ikke er lagt nok arbejde i den endnu

• #4   1. nov 2013 Han kan godt stå bundet og må nu næsten strigle ham. Men han er sket ikke fortrolig med noget i nu

• #5   1. nov 2013 Jeg klik træner min 2 års, og det første han lærte igennem træningen var ben løft. Har selv haft en dårlig oplevelse med smeden da han ikke var tryk nok ved det. Men nu løfter han (næsten) benene når man rør ved dem. Og er nogenlunde tryk ved smeden (: så det er bare at blive ved, løfte, løfte, løfte. Vi løftede hans ben alle steder, i alle situationer, så han kunne blive tryk ved det. Nu er det kun når smeden er der han er lidt utryg, men normalt kun lige med første ben, så går det fint derfra (:

• #6   1. nov 2013 Kan slet ikke komme i nærheden af hans ben

• #9   1. nov 2013 der er ikke andet for en træning træning træning..
    Still eog roligt tættere på benene og når du kan komme til den på benene så begynder du at løfte, mens du tilbyder din skulder så den kan holde balancen..

• #11   1. nov 2013 Også det jeg tænker at få en træner til at hjælpe og havde slet ikke tænkt på det med dyrlægen det er det jeg må gøre. Men der trænes så meget som muligt

Kommentér på:
Mangler hjælp til ben løft

Annonce