{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.095 visninger | Oprettet:

sælger ikke ærlig her på Hg.... {{forumTopicSubject}}

Har købt et skridttæppe som ikke er i den stand som jeg havde regnet med.sælger vil ikke tage det retur...
Sælger oplyser ikke i annoncen at der har været hul I tæppet og som er blevet meget dårligt syet.
Endvidere har jeg modtaget et tæppe som er fyldt med halm og beskidt.
Hvad er reglerne herinde for den slags
?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt gardiner op 1.150 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Samling af TV reol 1.150 kr.
  • Pladearbejde Peugeot Expert 9.000 kr.
  • Installation af stikkontakt ( afbryder) 1.250 kr.
  • Fræse jord langs hæk 2 x 20 meter 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sælger ikke ærlig her på Hg....
  • #2   8. nov 2013 Der er DSV. Ikke nogle regler. Men du kan vel anmelde hende?

• #3   8. nov 2013 Det er altid en fantastisk idé at spørge om standen, eller få nærbilleder af tingen! smiley
    Da man desværre ikke kan gøre noget smiley

• #4   8. nov 2013 har prøvet noget lignende med et byt, det bare træls sådan noget!

• Emka
    Emka Tilmeldt:
    jul 2011

Følgere: 4 Svar: 297
    #5   8. nov 2013 Kan man ikke advare herinde mod vedkommende, så andre ikke køber hos hende/ham?
    Eller det må man måske ikke?
    Jeg har desværre også prøvet det, at modtage en varer som er i rigtig dårlig stand

• #6   8. nov 2013 Selvom man spørger til standen får man ikke nødvendigvis et ærligt svar, der er en person herinde som mener hendes ting og heste er formuer værd, hun kontaktede mig og ville bytte noget udstyr og påstod hendes var 100% i orden og velholdt, og det jeg havde var stort set nyt, kun brugt få gange. Hun ville bl.a bytte med et dækken og bad om billeder og det viste sig at være et gammelt slidt og ikke mindst lappet dækken, så blev ærlig talt lidt sur og konfronterede hende med det urimelige i og tro at hun skulle bytte lige over med næsten nyt udstyr for noget gammelt, slidt og lappet som hun ovenikøbet påstod var i fin stand. Hun blev meget fornærmet og blokerede mig for at svare på hendes anoncer (blev nok alligevel for pinligt for hende). Men ryster på hovedet hver gang jeg ser en salgs eller bytte anonce fra hende herinde og hun er ret aktiv....

Det er ærgeligt og jeg vil bare sørge for at skrive hendes navn igen og igen, så andre ikke handler med hende:-)

Mvh. Søs

• Emka
    Emka Tilmeldt:
    jul 2011

Følgere: 4 Svar: 297
    #7   8. nov 2013 Hvem er det? Eller det må du måske ikke skrive?

• #8   8. nov 2013 Syndes bare det er træls , med uærlige sælgere smiley Det gør bare at man ikke har lyst til at handle her inde igen.

• #9   8. nov 2013 Jeg har betalt 300 kr for et underlag, jeg aldrig har fået .. Er så sur over det??

Kommentér på:
sælger ikke ærlig her på Hg....

Annonce