{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tinker
  • #1   15. nov 2013 Min er den BEDSTE smiley

• #3   15. nov 2013 Jeg ejer to styks. Jeg synes racen er fantastisk, fordi de tager sgu lidt tingene som de kommer - ingen stress smiley Dog har de vidt forskellige personligheder. Jeg har haft tre, og ingen af dem har mindet om hinanden - men på den gode måde. Det ses dog tit at folk tror at det bare er en "tulle" hest, og det vil jeg bestemt ikke kalde mine i hvert fald. De ved godt hvad de selv vil, og til tider skal man altså helst være et skridt foran, fordi ellers så tager de røven på dig smiley Fordi går den, så går den, og det er en stærk hest, så hvis den først beslutter sig for at gå sin vej, så kan du bue og bæe smiley

• #4   15. nov 2013 Min er en ret atypisk tinker.. Hun er super sød, og kan være så cool, men kan ogs skifte på et sekund.. Hun springer over diverse ting som tønder, bildæk, flamingo, vandgrav osv, men kan springe til side pga en forkert tot græs - Jeps, det har hun seriøst gjort. Hun er en ret hurtigt løber, slår mange af de store heste og de sporty ponyer. Man kan løbe rundt med hende, mens hun bærer et lille badebassin over ryggen, men en skraldespand den bider..

Men selvfølgelig er det en god hest, det er de fleste racer.. Men hesten hver for sig er anderledes, så man kan ikke racebestemme hestene. F.eks er min ikke en rolig begynder hest, men alligevel.. smiley

• #5   15. nov 2013 Okay tak, ellers nogle gode heste, som tinker friser og sådan nogle store flotte heste med meget hår

• #6   15. nov 2013 shire, irish cob, welsh cob, barokpinto, nordsvensk

• #7   15. nov 2013 Nej Schnitzel, man skal bestemt ikke undervudere dem smiley

• #8   15. nov 2013 Nå okay

• #10   15. nov 2013 Tak

• #12   15. nov 2013 Ja, kunne godt tænke mig sådan noget tinker friser og noget i den stil

• #14   15. nov 2013 Jeg har godt nok ikke en tinker, men en halvblods (halv oldenborg, kvart belgierblanding). Men hvis man vil have en cool hest, som ikke er et lokomotiv, når den en sjælden gang bliver bange, så ville jeg vælge en af de slankere koldblodsblandinger smiley

• #15   15. nov 2013 Skøn race, men der er mange der desværre får problemer med dem, fordi de selv som træner ikke er garvet og/eller præcis nok.
    Du kan ikke motivere en IC med smerte, så vender den sig i mod dig eller lukker sig inde i sig selv. Den skal have lov til selv at give sin mening til kende, og den skal opleve at den bliver hørt og forstået. Altid retfærdig behandling og god timing. De må aldrig have succes med at skubbe og mase for så lærer de hurtigt at bruge det uheldigt. De er sindsygt kloge, så du skal være ret skarp for at følge med smiley Hvis du tror at din koldblods er dum så er det fordi du ikke forstår at motivere og rose den korrekt.
    Super pleasende heste der går gennem ild og vand for deres rytter, men godt kan sætte fremmede folks tålmodighed på prøve smiley

• #16   15. nov 2013 Katrine: Egentlig rigtig gode beskrivende ord til min hyp! Rigtig fornuftigt skrevet! smiley

Annette: Neji, det skal man ikke! De er nogle fantastiske dyr.

Jeg er ellers rigtig glad for min, som har sprunget 95 cm med rytter - trods dårlig form -, går forhåbentligt en La til januar, og rider jagter med spring på 60 cm - kunne godt mere men jeg tør sku ikke ^^ Man kan få den mest fantastiske hest, hvis man giver sig tiden.

• #17   15. nov 2013 Tak smiley synes det er meget generelt for racen ihvertfald! En skam når de 'reklameres' for som værende børneheste som er super, super lette. Det er de for kloge til smiley men med den rette træning er de det selvfølgelig

• #18   15. nov 2013 Amen Katrine! smiley

Kommentér på:
Tinker

Annonce