1.195 visninger
|
Oprettet:
Enghøjs Ponyclub ( Ridelejr ) {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Hvad syntes i om Enghøjs Ponyclub??
Jeg syntes selv at det var vildt fedt at være der, men der er andre som har haft dårlige oplevelser med det.
Skriv,Skriv,Skriv,Skriv<3333
feb 2013
Følger: 46 Følgere: 42 Heste: 6 Emner: 78 Svar: 268
nov 2006
Følger: 102 Følgere: 98 Heste: 2 Emner: 185 Svar: 1.503
Men udover sådan nogle ting var det en god oplevelse. Søde hjælpere, hyggelige værelser, søde heste osv.
dec 2006
Følger: 43 Følgere: 45 Heste: 7 Emner: 152 Svar: 619
okt 2013
Følger: 21 Følgere: 16 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 5
okt 2013
Følger: 21 Følgere: 16 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 5
okt 2007
Følger: 33 Følgere: 29 Heste: 2 Emner: 36 Svar: 751
De har altid haft gode stabile heste/ ponyer, god mad, gode sovesale og søde hjælpere.
Nadia
At du skulle ride bagerst med din egen hest er jo for at være sikker på der ikke sker nogle ulykker. De kender deres egne heste og ved hvem der kan gå efter hinanden uden det giver problemer. Også selvom rytterne ikke kan finde ud af at holde afstand. Det kan godt være du kan styre din hest, men hvad hvis den der så rider efter dig ikke kan finde ud af at holde afstand?
nov 2011
Følger: 48 Følgere: 128 Heste: 9 Emner: 1 Svar: 1.555
jun 2012
Følger: 21 Følgere: 18 Heste: 1 Emner: 14 Svar: 184
maj 2012
Følger: 55 Følgere: 41 Heste: 2 Emner: 7 Svar: 450
nov 2006
Jeg kan sagtens se hvad du mener, men derfor kan jeg stadig ikke se logikken i at man sætter en stor 1'er efter en lille 3'er.
Jeg fik på ingen måde lige så meget ud af skovturene som de andre, fordi jeg skulle bruge al min energi på at holde min pony tilbage (ikke at det var et problem, men det var da møgirriterende at jeg ikke bare kunne sidde og nyde turene som de andre kunne). Plus; holdene var på det tidspunkt delt op efter niveau. Jeg var med egen hest på det mest øvede hold. Når man vælger at ride på det, vil jeg da mene, at man burde kunne finde ud af at holde afstand
jan 2010
Følger: 644 Følgere: 720 Heste: 5 Emner: 69 Svar: 480
Desuden var det umuligt for privatheste at vinde striglekonkurrencen
Min pony kom også til en boks der var en fremmeds hest lort i.
Til gengæld var hjælperne rigtig søde, og Enghøjs heste var meget velopdragne.
jan 2010
Følger: 644 Følgere: 720 Heste: 5 Emner: 69 Svar: 480
okt 2007
Man vælger jo ikke hvilket hold man vil ride på. Det bliver fordelt efter hvor længe man har redet. Og det fortæller stadig ikke ret meget om hvad folk kan.
En der har redet 5 år kan være lige så uvidende og dårlig en rytter som en der kun har redet 1 år. Måske har de endda aldrig været uden for ridebanen. Det er jo ikke praktisk muligt at alle skal aflægge rideprøver inden de fordeler heste og hold.
Enghøj er beregnet for dem som ikke har egen hest, men vil have følelsen 1 uge om året. Alligevel siger de så ja til at nogle få har deres egen hest med. For det meste har folk sandsynligvis styr på deres egen hest, men det er ikke en selvfølge. Jeg har selv redet som fører med et hold, hvor jeg blev nødt til at overtage privathesten og give hende min sikre enghøj-hest. Ellers havde ingen på holdet fået noget ud af turen.
Flodhestene
Dixie og Freja
Måske I synes det er meget at hestene bliver redet mere end 2-3 timer hver dag, men hvorfor det når hesten er i form til det? Hestene bliver jo ikke bedt om at gå topdressur eller fuld galop.
Unge og gamle heste har kun en rytter og kommer på den måde til at gå mindre. Der er også uger hvor de slet ikke går med på ridelejren.
Faktum er at de fleste af Enghøjs heste bliver meget gamle. I alle de år jeg er kommet der kan jeg ikke mindes en eneste skadet eller bare halt hest.
nov 2006
Men da vi red skovture, skulle vi altså selv fordele os på holdene
Siger heller ikke de skal aflægge rideprøver. Siger bare at jeg på ingen måde fik lige så meget ud af turene som de andre ryttere, og det gjorde lige oplevelsen det mindre fed for mig. Og jeg betalte jo ligeså meget som de andre, egen hest eller ej. Det er bare min holdning, og trådstarter spørger om vores erfaringer med det og hvad vi synes om det
okt 2007
Men min part ville fra mig have fået besked på at hun SKULLE ride bagerst. Netop fordi hun ikke kendte de andre heste og derfor nemmere vil kunne finde på at sparke hvis de kommer tæt på
maj 2012
maj 2012
Enghøjs Ponyclub ( Ridelejr )