{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Pris for opstaldning {{forumTopicSubject}}

Hej vi har en boks hjemme hos mig der står ledig og overvejer at leje den ud men vi ved ikke hvad vi skal have fordet? Hetsen vil få foder morgen og aften og få wrap morgen og aften og halm til natten det er træpille bokse der er sadelrum og hesten vil blive lukket ud og ind hverdag og blive fodret morgen og aften man skal dog selv muge ud der er ridehus og ridebane cirka 100 m. derfra og at låne banerne koster 300,- hvad ville i tænke i pris??

Vi vil dog ikke have hingste smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pris for opstaldning
  • #2   20. nov 2013 Cirka 1000,-

  • #4   20. nov 2013 Regn på hvad du har af udgifter. Altså hvad koster det i wrap + foder + træpiller + halm. Lig så et lån af boks beløb oveni det kunne være alt fra 250 - 500 alt efter hvilken stand jeres faciliteter er i.

  • #5   20. nov 2013 Det er en bane på et ridecenter lige ved siden af og forstår også godt de vil have så meget for dte de laver nogle nye super lækre baner til foråret de står på træpiller og for halm at spise til natten smiley

  • #7   20. nov 2013 I Otterup

  • #8   20. nov 2013 jeg står opstaldet et sted med 20*40 ridehus 20*60 udendørsbane, min hest får foder 3 gange dagligt, wrap til aften, står på halm, går på fold ca 6 timer, min boks bliver muget og strøet dagligt smiley dette koster 1450kr for en hest om måneden dog skal man have staldvagt ca hver 6 uge (kommer an på antal opstaldere)

    så tænker at 1000 kr måske kan være lidt højt men regn prisen ud for jeres udgifter på at have en hest stående smiley


  • #9   20. nov 2013 Vi giver 1100 kr. om måneden for en god stald(god udluftning og næsten ny)
    Vi skal selv muge ud, lukke ind, fodre til aften. Det vil sige at de fodre til morgen lukker ud, giver hø på folden. Resten skal vi opstaldere stå for.

    Til rådighed har vi en 20*60 ridebane, spåner, hø, opvarmet sadelrum/rytterstue, vaskeplads, varmt vand. Vi skal dog altid køre til ridehal og det er ca. 20km.

    Det kunne dog godt være bedre da ridebanen er rigtig blød og høet er ikke altid god kvalitiet.

    Men regn ud på udgifterne osv. smiley


  • #10   20. nov 2013 Jeg giver 2250,- hvor jeg står.
    Med i denne pris er:
    Udlukning
    Ridehuskort
    Boks med træpillebund ( starter med 15sække for at starte bunden op)
    Får tre sække træpiller om ugen
    Foder hvad der er behov for. ( også velkommen til at have eget med)
    Wrap ad libitum.

    Der er 2 ridehallen, 2udendørs dressurbaner
    Samt stor spring bane.


    Jeg ville når nu du ikke har ridehal eller bane maks give 1200,-
    Og når der ikke er hø/wrap til nat ville jeg også synes det trækker lidt ned..

    Men det lyder jo fint udover det smiley


  • #11   21. nov 2013 Ville 500 være en god pris ¨så skal de så selv købe ridehus kort?

  • #12   21. nov 2013 Regn ud på omkostningerne fordi det skal jo ikke være sådan at i ikke tjener på det. smiley

Kommentér på:
Pris for opstaldning

Annonce