{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
461 visninger | Oprettet:

At vaske dækner? {{forumTopicSubject}}

Står og skal have vasket nogle dækner, men de er alle købt brugte, og derfor uden mærker i, så jeg ville lige høre hvad man normalt vasker dem på.
Vi snakker udedækner smiley

40 eller 60 grader? Og normal eller syntetisk vask?

Og kan man tumble dem et kvarters tid, så de ikke er plask våde, når de hænges til tørring!?

På forhånd tak! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At vaske dækner?
  • #2   25. nov 2013 Mine bliver vasket på 40 grader (normal vask) - og uden skyllemiddel, når det er ude-dækkener. Jeg ville dog ikke tørretumble dem smiley

• #4   25. nov 2013 Der står 40 grader i næsten alle mine dækner smiley Har lige fået vasket en kææmpe bunke ved en som vasker dækner.
    Du skal bare centrifugere dem til sidst, og derefter hænge dem ind i et varmt rum og tørre, så de ikke hænger og er fugtige for længe smiley

• #5   25. nov 2013 alt mit heste udstyr bliver vasket på 30

ved ikke hvad dæknerne bliver vasket på de bliver vasket af staldpersonalet på rideskolen men tror det er omkring 30-40 vil ikke gøre det mere end det.

jeg ville ikke putte den i en tørretumbler.

• #6   25. nov 2013 Jeg kan nemlig ikke få dem hængt til tørre lige med det samme, så derfor ville jeg gerne have det værste vand af inden de ryger i plastikpose og ligger nogle timer smiley Og tørretumbleren er industri og kan tørre i 5 min af gangen, så derfor tænkte jeg 5-10 min, til det værste vand er væk smiley

Jeg har mulighed for at vaske på 40 normal eller 30 syntetisk. Hvad ville i vælge? smiley

• #8   25. nov 2013 Ærlig talt ville jeg ikke vælge at vaske udedækner selv, da dette kræver at du også kan finde ud af at imprægnere dem ordentligt!

• #9   25. nov 2013 Jeg vasker dem i stalden.
    Ja på 30-40 grader.
    Tumbletørres må mine ikke. Men gjorde det alligevel for en uge siden da de ikke tørrer ellers på denne årstid.
    Det overlevede. Et rambo

Imprægnering. . Jeg køber noget fra foderstoffen som er det eneste der beholder åndbarheden.
    Selvom det efter sigende ikke er nødvendigt at imprægnere rambo.

• #11   25. nov 2013 jannie: Jeg imprægnerer selv mine, når de er vasket - og de holder vandet lige så godt ude, som da jeg købte dem smiley

Kommentér på:
At vaske dækner?

Annonce