{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det nok
  • #1   28. nov 2013 Ja jeg synes det er enormt billigt, men mine sadler har også altid være på den anden side af 10 000 fordi jeg havde råd til det dengang.

    Men at den er billig gør den jo ikke dårlig, så hvis den passer godt og du kan side i den så er det da det der tæller smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #4   28. nov 2013 Emma: ved sadler der for du hvad du betaler for.

    Ts: jeg ville aldrig købe en sadel til de penge - hvorfor ikke købe en brugt som koster det samme, men som er af bedre kval?


  • #5   28. nov 2013 Astrid det vil jeg nu ikke helt mene. Jeg har da haft en rigtig lækker en til 6000 engang. Desværre passede den bare ikke min nye hest.

    Ligesom jeg nu har en Kieffer der kun koster 10 000, den er nok også en af de bedste sadler jeg har haft smiley


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #7   28. nov 2013 Nu er der så også KÆMPE forskel på om det er sadler til 3000. Eller til 6000kr smiley

  • #8   28. nov 2013 Ja det ved jeg så ikke, men den til 6000 elskede jeg mere end den til 12 jeg har nu smiley

  • #9   28. nov 2013 Jeg gav 3000 fra ny for min sadel for snart 9 år siden. Det er den bedste sadel jeg nogensinde har haft.
    (Sådan lige bortset fra min Kentaur)
    Så at den er billig, gør den ikke dårlig.
    Jeg ved ikke hvorfor, men det er efterhånden blevet sådan, at man ikke kan få noget ordenligt hvis man ikke har over 20.000 til lige at købe sadel for ifølge nogle.. Det er noget pjat. Find noget billigere hvis du ikke er millionær - hvis bare det ligger godt på hesten, så er det helt perfekt.


  • #10   28. nov 2013 Hvis det er en kunstlæder sadel, er den sikkert fin. Min datter springer i en thorowgood, den er super god og ligger godt på hesten:-)
    Billigt læder er ikke at anbefale.


  • #11   28. nov 2013 Hvis det er en thorowgood vil jeg stærkt anbefale.

    Min dressur sadle kostede mig 5000 fra helt ny, og den ligger PERFEKT på min korte araber, og jeg sidder lige som jeg skal i den. Så er jeg fuldstændig ligeglad med om folk "dømmer" på prisen, den passer til os begge smiley Og hvis man kan få perfektion til 5000, hvorfor så være kritisk og ofre 20.000.


  • #15   28. nov 2013 Hvis det er en kunst læder er de ofte billige, men derfor behøves den ikke at være dårlig. Det vigtigste er at sadlen passer til dig og hesten, samt at den har en god stopning. smiley

  • #16   28. nov 2013 Tak alle sammen

  • #17   28. nov 2013 Jeg rider i en Wintec 2000 New, og den koster omkring 6.000 kr. fra ny, og jeg har aldrig haft en bedre sadel smiley
    Hvis den passer hesten, og du sidder godt i den, så er prisen ikke det vigtigste....men hvis man ikke har så mange penge, så ville jeg få en sadelmager ud og anbefale nogle mærker, som du så kan købe brugt og få tilpasset (det har jeg altid gjort) smiley


Kommentér på:
Er det nok

Annonce