{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  str. undertrøje?
  • #1   2. dec 2013 Køb et dækken der passer din pony istedet smiley

• #2   2. dec 2013 jeg skal have undertrøjen fordi mit dækken skaver

• #3   2. dec 2013 En undertrøje skarver også din pony smiley
    Både i manen, og på skuldrene smiley

• #4   2. dec 2013 den hjalp da min pony sidste år? smiley

• #5   2. dec 2013 Jamen så ved du jo også hvilken str den skal have smiley
    Jeg har aldrig oplevet at en undertrøje gjorde noget godt smiley

• #6   2. dec 2013 Og du tror ikke dækkenet stadig gnaver og ligger uhensigtsmæssige tryk på din pony, selvom den får undertrøje på? Jow jow, du kan ikke se det på pelsen, men tro mig, det er ikke rart at gå med for din pony smiley
    Find et dækken der passer hende istedet.... smiley

• #7   2. dec 2013 jeg ved ikke hvad str. det er da jeg fik den med ham da jeg købte ham for et år siden. og jeg nu har smidt den væk

• #8   2. dec 2013 nu er det jo ikke for at få kritik at hun spørger smiley
    men jeg vil tro at det er en medium, din pony skal bruge.
    så kan du altid spare op til et bedre dækken til ham næste år:)

• #9   2. dec 2013 kirsten: Sikkert ikke, men det er jo bare ikke optimalt at symptombehandle sådanne trykskader... Derfor var en venlig henstilling til at skaffe et dækken der passer ponyen istedet på sin plads, i min optik smiley

• #10   2. dec 2013 I er sku så hellige her inde venner - hjælp nu TS i stedet for altid at være så kritiske. Det er så træls at komme ind i hver eneste forum her inde og se folk få kritik og en masse fis af vide de slet ikke spurgte om! - surt opstød - god dag smiley

- TS: jeg vil gætte på den ska bruge small - men kommer an på hvor stor den pony mus er - min pony brugt small men mine fjoller havde engang en på i Medium smiley

• #11   2. dec 2013 Medium eller cob, det er hvis forskelligt hvilken betegnelse de har de forskellige steder. Men enig i, at jeg synes du skal finde et dækken som ligger bedre.

• #12   2. dec 2013 Hvis folk nu bare gad at sætte sig ind i tingene, så ville alle de hjælpende råd ikke være nødvendige... smiley

Intet at gøre med at være hellig, men for dælen!!! Der himles op hvis sadlen ikke passer, hvis biddet ikke passer og det er immervæk kun ting hesten har på i kort tid ad gangen, her er tale om noget de har på 24/7, så skylder man dælme hesten at finde et dækken der sidder godt og ikke giver trykskader!!

Bum...

• #13   2. dec 2013 Jamen jeg er helt enig - det hele skal passe og jeg skifter personligt alle mine dækkener til amigo da de ligger bedst på ham. Men det er ikke alle der lige har råd til at give 1000+ pr. dækken og så kan undertrøjen hjælpe så hesten ikke får sår. Men synes stadig det er forkert at fare op på den måde som folk gør hver gang nogen skriver noget.. smiley men der er vi jo forskellige..

• #14   2. dec 2013 Hvis den plejer at bruge pony størrelser vil jeg mene smal, men hvis den plejer at bruge cob vil jeg vælge medium. Min hest der plejede at bruge full købte jeg en large til såå smiley

• #15   2. dec 2013 Stine: Så skulle du se mig, NÅR jeg farer op smiley
    Det gode er jo at man ikke behøver give 1000+ kr for et dækken der ligger godt på ens hest, der er så mange prisvenlige dækkener efterhånden, i alle mulige modeller/udformninger... smiley

• #16   2. dec 2013 Min er 1,40 han bruger medium

• #17   2. dec 2013 ville bare lige sige jeg køber en undertrøje fordi vi har et dækken som ikke fejler noget, vi er ved at bygge hus og jeg går på efterskole så for mange investeringer kan der ikke blive til lige nu..
    tak til dem der har skrevet str. forslag som jeg jo entelig spurte om smiley

• #18   2. dec 2013 jeanette: ville lige sige at jeg kun har haft hest i et år, og min mor og far har ingen a faring med heste overhovedet så den eneste jeg kan spørge til råds er min ridelære eller tidligere ejer. men da jeg har spurgt tidligere ejer og hun var lidt i tvivl ville jeg lige spørger her inde for at se om der var nogen der kunne hjælpe mig... men jeg undskylder da mega meget for at bringe et dumt spørgsmål op, men jeg kræver jo heller ikke at folk svarer på det hvis de ikke har noget positivt at byde ind med.

• #19   2. dec 2013 Jeg ser det da som positivt at du får muligheden for at gøre tingene bedre for din hest, ved at købe noget der passer... Har man hest, koster det penge, også selvom man ikke lige har særlig mange penge... Og dækken der giver trykskader ville jeg priotere på lige fod som smed og dyrlæge....

• #20   2. dec 2013 hans dækken ligger jo fint og gør ingen skade hvis han har en undertrøje under, det var jo derfor jeg spurgte i første omgang, jeg er godt klar over hvad min hest har brug for, og det er ikke fordi vi ikke har råd til hest, vi bruger rigeligt med penge på ham. han har det super godt og jeg spøger jo også bare til råds om en ting, og ikke hvordan jeg skal passe min hest i det hele taget. for der er INGEN tvivl om at han trives og har det godt..

• #21   2. dec 2013 Ogggg nej... Det er der du tager fejl.... Dit dækken ligger ikke fint, heller ikke når den får undertrøje på.. Du kan skjule trykskaderne med en undertrøje, fordi pelsen ikke længere bliver slidt, men dit dækken lægger STADIG et meget ubehageligt tryk på skuldrene af din hest....

Det forstår jeg ikke man kan leve med.... Forestil dig at gå med et stramme underbukser 24/7, de trykker imod dine hofteben hver evig eneste gang du bevæger dig, huden begynder at blive slidt og du begynder at få hul på den hud... Tror du det bliver mere rart ved at lægge et andet stykke stof imellem underbukser og hud? Nej vel... Det er den samme følelse hesten går med....

• #22   2. dec 2013 at sidde og svine andre til bag en skærm hjælper ikke rigtig på noget som helts, men miss perfekt nu når du er igang er der da sikkert også nogle ting ved dine heste der måske ikke er helt optimalt...

• #23   2. dec 2013 Sviner dig da ikke til? Hvorfra udleder du det?
    Jeg giver dig et konkret eksempel, så du har et sammenligningsgrundlag, hvad du udleder derfra, er for egen regning... Kan du leve med tanken om at din elskede pony går rundt med noget der trykker 24/7, så værsgod... JEG ville bare ikke kunne smiley

Næhhh... Tror faktisk mine heste har det noget nær perfekt... Men jeg går også meget op i at ting passer perfekt og er til mindst mulig gene for dem, nu vi mennesker har valgt at holde dem som hobbydyr smiley

• #24   2. dec 2013 men så er alt jo bare perfekt ikke..

• #25   2. dec 2013 Maria: Hør her... Jeg ved man er meget følelsesstærk som 16 årig, kan godt huske det selvom det er knap 14 år siden... Jeg skriver intet her for at nedgøre dig eller din måde at behandle din pony på, jeg oplyser dig om muligheden for at gøre det rigtig rart for din pony, ved ikke at camouflere et problem med en undertrøje...

Så må du tage det til efterretning eller lade være.... smiley

• #26   2. dec 2013 jeg har bestilt en undertrøje til ham, og så må jeg tage det derfra

• #27   2. dec 2013 og det har ikke noget at gøre med at jeg er 16, men at du skal blive med at nedgøre at jeg ikke vælger at købe et nyt dækken

Kommentér på:
str. undertrøje?

Annonce