{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.188 visninger | Oprettet:

Samshield hjelm. Er jeg den eneste ? {{forumTopicSubject}}

NU bliver jeg simpelthen nød til at spørge..
Er jeg den eneste der synes, at en Samshield hjelm ikke sidder godt ?
Jeg er ellers helt pjattet med hjelmen og synes den er SÅ fed og ville gerne selv have en. Da jeg så var ude og prøve en i butikken i går, synes jeg simpelthen ikke, at den sad særlig godt. Synes at "hageremmen" sad alt for langt fremme og var meget stiv. Dette brød jeg mig ikke om, da det irriterede min hage. Derudover skulle der ikke meget til, før at jeg synes, at den var "hård" oppe øverst ved mit hoved. Prøvede den ellers i flere forskellige størrelser, men lige lidt hjalp det..

Dette fandt ekspedienten for UNORMALT da hun aldrig havde hørt nogen sige, at de synes, at den sad dårligt. Så sagde jeg jo bare pænt, at alle er jo forskellige, så prøver jeg bare nogen af de andre. Hun var helt chokeret over, at jeg ikke kunne lide at have den på, og påstod at jeg var Unormal :S Sikke dog en sælger :S

Så nu bliver jeg simpelthen nød til at høre, er jeg den eneste der åbenbart bare er total unormal, men synes at det er den FEDESTE hjelm eller er der enlig også andre ? Blev sq lidt Chokeret smiley

Derudover nu hvor i er her smiley Er der nogen der ved, hvorfor det er så svært at finde en SORT Gpa hjelm ? IKKE i "spring/flue udgaverne" Jeg er udelukkende dressur og turrytter så skal have en "normal" hjelm og elsker GPA smiley Men synes bare de er svære at finde i SORTE.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Samshield hjelm. Er jeg den eneste ?
Kommentér på:
Samshield hjelm. Er jeg den eneste ?

Annonce