790 visninger
|
Oprettet:
Tove Nielsen (Naturgaarden) - telepatikursus? {{forumTopicSubject}}
Hej.
Er der nogle af jer herinde fra, som har været på kursus i telepati hos hende?
Jeg vil rigtig gerne høre jeres erfaringer så
Hvad fik i ud af det?
Håber i vil bruge tid på at svare, hvis i har været afsted til det
Blogger
Følger: 940 Følgere: 3055 Heste: 16 Emner: 296 Svar: 7.758
nov 2011
Følger: 83 Følgere: 52 Heste: 3 Emner: 27 Svar: 222
aug 2008
Følger: 64 Følgere: 56 Heste: 6 Emner: 583 Svar: 3.963
Helene: Fedt !
maj 2009
Følger: 18 Følgere: 17 Heste: 1 Emner: 37 Svar: 97
Jeg kan kun sende mine bedste anbefalinger og vil bare sige - kom afsted! Jeg har ikke fortrudt det, det har gjort mange ting så meget nemmere
aug 2008
Hvad lærer man på kurset mere konkret? Bare telepatere med heste, eller med andre dyr eller afdøde.. Og får man teknikker mv
maj 2009
Konkret lærer man at telepatere med alle dyr og får en masse teknikker både til fjern telepati og fysisk telepati. Men lærer at meditere og at få en hel anden forbindelse med sig selv og sine omgivelser..
Hun er lidt inde på at telepatere med afdøde også, men det burde man kunne når først man har lært at telepatere generelt.. Øvelse gør mester
maj 2009
aug 2008
Men har simpelthen ikke råd til hendes udannelse endnu, så tænker at tage Toves, for vil gerne i gang, og så spare op.. så får man også lidt forskellige indgangsvinkler til det kunne jeg forestille mig
Og mange tak for din uddybelse! Det betyder utrolig meget for mig!
maj 2009
Toves ville uden tvivl være en god begyndelse og så kan du jo se om det er nok, eller om du stadig gerne vil have Winnies også
Vi arbejdede både med egne og fremmede, samt Toves dyr.. Du skal have et par dyr med selv i form af billeder af dem, så kan du vælge om du vil tage dem selv, eller om du vil bytte med nogen af de andres dyr
aug 2008
Dejligt du giver dig tid til at uddybe også!
Er den hos Tove også en uddannelse, som den ved Winnie, hvor man efterfølgende selv har belæg for at kunne praktiserer? Eller er det "bare" et kursus?
Ved at man hos Winnie for bevis på at man har uddannet sig til det, og hvis man ønsker at praktisere det efterfølgende, vil hun gerne hjælpe en i gang ved at give kunder henvendelser til en
aug 2008
Dejligt du giver dig tid til at uddybe også!
Er den hos Tove også en uddannelse, som den ved Winnie, hvor man efterfølgende selv har belæg for at kunne praktiserer? Eller er det "bare" et kursus?
Ved at man hos Winnie for bevis på at man har uddannet sig til det, og hvis man ønsker at praktisere det efterfølgende, vil hun gerne hjælpe en i gang ved at give kunder henvendelser til en
aug 2008
maj 2009
Jeg vil dog sige at man bruger lidt tid på efterfølgende at øve sig på egen hånd, men vil tro det er det samme ved Winnie
De gange jeg har haft brug for det har Tove også altid stået klar som hotline efterfølgende, det er meget rar når man engang imellem får et budskab man ikke helt kan kringle
Men du må i hvert fald altid skrive hvis du har flere spørgsmål.. Jeg er ikke så tit herinde, men kan også fanges på mobil 22183998 hvis det er
aug 2008
Jeg har sendt en mail til Tove og meldt mig til hendes kursus til maj!
Tove Nielsen (Naturgaarden) - telepatikursus?