{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tove Nielsen (Naturgaarden) - telepatikursus?
  • #1   6. dec 2013 Har jeg ikke nej, men vil personligt anbefalde Winnie smiley

• #2   6. dec 2013 Jeg kender flere der har været hos hende! Og hun er virkelig en af de bedste inden for telepati verdenen! Min veninde skal til kursus hos hende til foråret og lærer at telepatere

• #3   6. dec 2013 Jasmin: Jeg er også selv til Winnie, men hun starter hold i januar/februar, og der kan jeg ikke nå at få penge nok til det. Så tænkte jeg, at jeg kunne spare op til Winnie, og imellemtiden prøve naturgaarden, og se om det overhovedet er noget for mig smiley

Helene: Fedt ! smiley Ved du noget om, hvad de har lært af hende? smiley

• #4   6. dec 2013 Det har jeg og har fået rigtig meget ud af det! Jeg har lært at telepatere og det lærte vi på den weekend vi var hos hende.. Efterfølgende har man jo så bare måtte øve sig.. Jeg bruger det mest på mine egne dyr som jeg kommunikere med hele tiden, specielt min hest og den ene af mine katte snakker meget smiley
    Jeg kan kun sende mine bedste anbefalinger og vil bare sige - kom afsted! Jeg har ikke fortrudt det, det har gjort mange ting så meget nemmere smiley

• #5   6. dec 2013 Christina: Åh hvor fedt at hører! smiley Så man lærer faktisk at telepatere på det kursus!? Ved du om de 1900,- er pr dag eller for en weekend? smiley
    Hvad lærer man på kurset mere konkret? Bare telepatere med heste, eller med andre dyr eller afdøde.. Og får man teknikker mv smiley

• #6   6. dec 2013 Ja det gør man, det forløber over en weekend og prisen er for hele weekenden, det er alle pengene værd smiley

Konkret lærer man at telepatere med alle dyr og får en masse teknikker både til fjern telepati og fysisk telepati. Men lærer at meditere og at få en hel anden forbindelse med sig selv og sine omgivelser..
    Hun er lidt inde på at telepatere med afdøde også, men det burde man kunne når først man har lært at telepatere generelt.. Øvelse gør mester smiley

• #7   6. dec 2013 Og jeg stod selv og vaklede mellem Tove og Winnie dengang og er glad for mit valg! Men tror det er to forskellige "uddannelser" da Winnies jo forløber sig over 5 weekender på et helt år smiley

• #8   6. dec 2013 Jeg er også helt sikker på, at jeg skal have Winnies uddannelse (vil gerne arbejde med der ved siden af det jeg ellers laver) smiley
    Men har simpelthen ikke råd til hendes udannelse endnu, så tænker at tage Toves, for vil gerne i gang, og så spare op.. så får man også lidt forskellige indgangsvinkler til det kunne jeg forestille mig smiley
    Og mange tak for din uddybelse! Det betyder utrolig meget for mig! smiley under kurset, arbejde i så både med jeres egne dyr, eller kun med fremmede dyr? smiley

• #9   7. dec 2013 Helt sikkert! Og jeg tror det er sundt med flere indgangs vinkler.. Min veninde er ved at tage Winnies uddannelse og har en kollega som har taget Ditte Youngs, så vi sparre rigtig meget med hinanden, det er rigtig rart smiley

Toves ville uden tvivl være en god begyndelse og så kan du jo se om det er nok, eller om du stadig gerne vil have Winnies også smiley

Vi arbejdede både med egne og fremmede, samt Toves dyr.. Du skal have et par dyr med selv i form af billeder af dem, så kan du vælge om du vil tage dem selv, eller om du vil bytte med nogen af de andres dyr smiley

• #11   8. dec 2013 Det lyder virkelig godt smiley
    Dejligt du giver dig tid til at uddybe også! smiley

Er den hos Tove også en uddannelse, som den ved Winnie, hvor man efterfølgende selv har belæg for at kunne praktiserer? Eller er det "bare" et kursus? smiley
    Ved at man hos Winnie for bevis på at man har uddannet sig til det, og hvis man ønsker at praktisere det efterfølgende, vil hun gerne hjælpe en i gang ved at give kunder henvendelser til en smiley

• #12   8. dec 2013 Det lyder virkelig godt smiley
    Dejligt du giver dig tid til at uddybe også! smiley

Er den hos Tove også en uddannelse, som den ved Winnie, hvor man efterfølgende selv har belæg for at kunne praktiserer? Eller er det "bare" et kursus? smiley
    Ved at man hos Winnie for bevis på at man har uddannet sig til det, og hvis man ønsker at praktisere det efterfølgende, vil hun gerne hjælpe en i gang ved at give kunder henvendelser til en smiley

• #13   8. dec 2013 Wauw det er godt godt for min mobil med at oprette indlæg smiley

• #14   10. dec 2013 Du modtager også kursus bevis ved Tove og har fuldt belæg for at praktisere efterfølgende. Jeg er så småt begyndt at tage lidt for det når jeg engang imellem hjælper folk smiley
    Jeg vil dog sige at man bruger lidt tid på efterfølgende at øve sig på egen hånd, men vil tro det er det samme ved Winnie smiley

De gange jeg har haft brug for det har Tove også altid stået klar som hotline efterfølgende, det er meget rar når man engang imellem får et budskab man ikke helt kan kringle smiley

Men du må i hvert fald altid skrive hvis du har flere spørgsmål.. Jeg er ikke så tit herinde, men kan også fanges på mobil 22183998 hvis det er smiley

• #15   10. dec 2013 Ih, mange tak, hvor er det sødt af dig! smiley

Jeg har sendt en mail til Tove og meldt mig til hendes kursus til maj! smiley

Kommentér på:
Tove Nielsen (Naturgaarden) - telepatikursus?

Annonce